Menestystarinat

Opastuotanto siivittämässä uuden markkinan avaamista

Suuri suomalainen operaattori haki Differolta tukea vuoden 2015 lopussa uuden, asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvän tarjoomansa markkinoiden avaamiseen. Yhteistyössä operaattorin asiantuntijoiden kanssa tuotettiin yhteensä 19 miniopasta prospektoinnin alkuvaiheeseen myynnin tueksi ja uuden markkinan tunnettuuden kasvattamiseksi.

Sisällöt vahvistavat Enfon asemaa alansa ykkösasiantuntijana

Saavutetut liiketoimintahyödyt ja konkreettiset tulokset ovat IT-businesstalo Enfo Oy:n asiakkaille tärkein syy hankkia yrityksen palveluita. Silti Enfo keskittyi markkinoinnissaan aiemmin hyvin teknislähtöiseen yritysviestiin, jota toteutettiin ilman riittävää suunnitelmallisuutta. Differon kumppanina Enfo on lyhyessä ajassa kääntänyt tapansa puhua tärkeimmille asiakkailleen, C-tason päättäjille, vastaamaan näiden odotuksia yrityksen tarjoamista bisneshyödyistä. Samalla se on profiloitunut yhdeksi alansa kiinnostavimmista asiantuntijoista.

Sisältöpolut® selkeyttävät sisustajan ykkössaittia verkossa

Etuovi.com Sisustus –verkkopalvelu on Suomen johtavia sisustusalan verkkopalveluita. Se houkuttelee kuukausittain tuhansia kuluttajia ja sisustusalan ammattilaisia ideoimaan, kokomaan suosikkinsa ja ostamaan haluamiaan tuotteita ja palveluita. Verkkopalvelua haluttiin selkiinnyttää käyttäjälähtöisesti verkon sisältöpolkujen® avulla. Katso, mitä apua sisältöpolku® -malli verkkopalveluun toi.

Isojen koneiden kansainvälistä kauppaa tuetaan asiakastarinoilla

Kansainvälisille markkinoille jätteenrepijöitä kehittävän Vaajakoskelaisen Tana Oy:n haasteena oli aiemmin markkinointiviestinnän toteava sävy, vaikeat kulurakennelaskelmat ja vaikuttavuuden puute. Asiakkailleen kiistatta parhaan arvon muihin markkinoilla oleviin repijöihin nähden tuottava Tana Oy valitsi markkinointimateriaalien tuotantoon kumppanikseen Differon. Lue, miten Tanan asiakastarinat muokattiin myyntiä tukeviksi.

Teollisuusyritys hakee lisää kasvua sisältöstrategian avulla

Yritys aloitti sisältöstrategiatyön 2014, jonka tavoitteena on tukea yrityksen kasvua, saada markkinatietoa ketterästi ja tuottaa kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä. Yritys kouluttaa omaa henkilöstöä verkon eri kanaviin. Katso, miten Vexvellä markkinointi nostettiin strategiseen asemaan.

Kohderyhmien kirkastaminen toi helpotuksen sisällöntuotantoon

Mira Oiva ja Nina Bergholm osallistuivat Differon järjestämälle sisältöstrategiatreenijaksolle, koska kaipasivat työkaluja sisältömarkkinoinnin tekemiseen ja oman osaamisensa kehittämiseen. Kurssilla molemmat huomasivat nopeasti, että pelkkien sisältöjen sijaan päivitystä tarvitsivat myös markkinoinnin kohderyhmät, sisällöntuotannon käytännöt ja myynnin vakiintuneet tavat. Lue Miran ja Ninan kokemukset treenijaksosta.

Sisältökärjet tukevat Descomin kansainvälistymistä

Verkkoliiketoimintaratkaisuja tarjoava Descom linjasi kansainvälisen liiketoiminnan aloittamisen kynnyksellä osaamisensa kärjet, tärkeimmät kohderyhmät ja heille tuotetut asiakasarvot varmistaakseen myynnin ja markkinoinnin yhteisen näkemyksen. Yhteistyökumppaniksi työhön valittiin Differo Oy.

Honkajoki Oy kiteytti osaamisensa sisältöstrategiatyön avulla

Ennen vuotta 2013 yritys ei juuri markkinoinut osaamistaan suunnitelmallisesti. – Meille itsellemmekin oli ehkä sisäisesti epäselvää, mikä se ydinosaamisemme on, Honkajoki Oy:n toimitusjohtaja Kari Valkosalo muistelee. Tutustu, miten Honkajoki kirjasti markkinointinsa kärjen.

Ideal-keittiöt hallinnoi verkkoa avoimesti jaetun tiedon avulla

Keittiöjätti-konsernin uusi tuoteperhe, Ideal-keittiöt on valjastanut markkinointityöhön tiiviin yhteistyöringin eri markkinoinnin osa-alueiden erikoisosaajista. Yhteistyörinki toteuttaa Ideal-keittiöiden verkkotekemistä oman erikoisosaamisensa kautta, mutta tiiviissä yhteistyössä muiden toimistojen kanssa siten. Lue, miten sisältötekeminen, some ja verkon analytiikka nivoutuvat kaikki saumattomasti yhteen.

Kiitos luottamuksesta myös heille: