Sisältökärjet tukevat Descomin kansainvälistymistä

Verkkoliiketoimintaratkaisuja tarjoava Descom linjasi kansainvälisen liiketoiminnan aloittamisen kynnyksellä osaamisensa kärjet, tärkeimmät kohderyhmät ja heille tuotetut asiakasarvot varmistaakseen myynnin ja markkinoinnin yhteisen näkemyksen. Yhteistyökumppaniksi työhön valittiin Differo Oy.

– Differo suunnitteli ja toteutti meille sisältöpajan, joka oli avartava ja hallittu keskustelu siitä, millaisella sanomalla ja osaamisen esiin nostamisella on paras kaikupohja kansainvälisten asiakkaiden saamiseksi monikanavaisella markkinoinnilla. Itse olimme liian lähellä asiaa, eikä keskustelusta olisi ehkä löydetty yhtä selkeää kärkeä kuin mitä lopputuloksena nyt saimme. Olemme käyttäneet saavutettuja tuloksia jo nyt mm. blogikirjoitusten ohjenuorana, joten sisältötyö on jalkautunut hienosti käytännön markkinointityöhön, markkinointijohtaja Petra Sievinen Descom Oy:ltä sanoo.

”Asiantuntijamme tietävät, miksi heidän osaamisensa pitää saada näkyväksi ja miten sen teemme. Tämä säästää meillä aikaa kun mietimme muun muassa blogikirjoituksia ja muita tuottamiamme sisältöjä.”

Petra Sievinen

markkinointijohtaja, Descom Oy

Sisältöpajan pohjalta Descomilla on nyt myynnin ja markkinoinnin yhdessä päättämä sisältöjen kärki, jota lähdetään toteuttamaan mm. erilaisten kansainvälistä liiketoimintaa tukevien sisältöjen ja verkkosivustouudistuksen osalta.

– Koko joukkue on nyt entistä paremmin mukana. Asiantuntijamme tietävät, miksi heidän osaamisensa pitää saada näkyväksi ja miten sen teemme. Tämä säästää meillä aikaa kun mietimme muun muassa blogikirjoituksia ja muita tuottamiamme sisältöjä.

– Ajansäästön lisäksi pääsemme rakentamaan terävän kärjen taakse entistä yhtenäisempää ja kansainvälisempää Descomia. Vaikka työtä vielä paljon riittääkin, suunta on selvillä ja se on mahtava asia, Sievinen kiteyttää.

Descom Oy on yksi Suomen parhaista verkkoliiketoimintaratkaisuita tarjoavista asiantuntijayrityksistä. Digitaalisen markkinoinnin, monikanavaiset myyntiratkaisut sekä teknologiat palvelukonsepteiksi yhdistävä yritys on pitkään rakentanut osaamista verkkokauppaliiketoiminnasta.

Kuulostaako hyvältä?

Kiinnostaako yritystäsi nostaa osaamisenne markkinoinnin ja myynnin kärkeen? Katso lisää Sisältöstrategia-palveluistamme tai ota yhteyttä.

Ota yhteyttä