Differo-työmenetelmät asiakaslähtöisen muutoksen ja ostopolkujen suunnitteluun tekevät sisältömarkkinoinnistasi tavoitteellista ja erottuvasti asiakaslähtöistä.
Differo-työmallit ovat vahva osa Myynninmaailma Oy:ta ja näiden yhtälönä voimme tarjota asiakkaillemme entistä laajempaa, vahvaa sisältömarkkinointiosaamista. Jaamme yhteisen intohimon tehdä tuloksellista sisältömarkkinointia, loistavaa sisältöä ja strategioita asiakaslähtöisesti.
Lue lisää Differo-työmallien syntytarinasta
Sisältömarkkinointi tukee Outokummun asiakkaiden pitkiä ostopolkuja
Telian sisällöntuotanto sai raamit sisältöstrategiasta
Lassila Tikanoja tarvitsi palvelukohtaiset sisältöstrategiat
Sulavan tiimi löysi ostajapersoonien motivaatiot
Hyvä läsnäolo on dialogia. Mistä yritys puhuu, minkä puolesta, kenelle ja kenen kanssa? Miten yrityksen liiketoimintastrategia saadaan sidottua tavoitekohderyhmien mieliin ja motivaatioihin? Sisältöstrategiatyö lähtee yrityksesi liiketoimintastrategiasta ja tavoitteista sekä suuntaa fokuksen tärkeimpiin tulevaisuuden ja tämän hetken asiakkaisiinne.
Meiltä saat timantinkovan näkemyksen lisäksi konkreettista apua siihen, miten strategiatyö viedään toiminnaksi ja miten työn tuloksia mitataan. Määrittelemme sisältöstrategiassa 1) ostajapersoonat ja ostopolut 2) sisältökonseptin ja jakelusuunnitelman sekä 3) sisäisen prosessin jatkuvasti kehittyvälle arjen työlle. Viemme rinnallasi sisältöstrategian näkyväksi.
Ostaja on B2B liiketoiminnassa useimmin kolleegio eli joukko ihmisiä. Ostajapersoonia tarvitset, jotta saat ostopäättäjienne motivaatiot niputettua yhteen. Niiden avulla saat näkyviin yrityksessä olevan hiljaisen tiedon asiakkaistanne. Tämä tieto jäsennetään sisältöstrategiatyössä ostopoluiksi jotka tukevat asiakkaidenne matkaa.
Sisältökonsepti jäsentää sisältöstrategian toteutuksen Roadmapiksi, ja sisältösuunnitelma on selkeä työkalenteri, jolla pääset muutostyöhön kiinni!
Sisältöauditoinnin avulla yrityksen verkkosivuston sisällöistä tehdään analyysi: miten sisällöt vastaavat uutta sisältöstrategiaa, kenelle nykysisältöä voitaisiin hyödyntää ja kuinka sisältöä kannattaa kehittää.
Sisältöstrategiatyö pitää viedä arkeen ja näkyväksi kanaviinne. Autamme sinua viemään asiakaslähtöiset sisältöpolut joko olemassa olevaan verkkopalveluunne tai autamme asiakaslähtöisessä verkkopalvelu-uudistuksessa. Uudistustyössä olemme tyypillisesti mukana teknisen kumppanin rinnalla varmistamassa, että sivuston polut ja sisällöt toimivat asiakkaillenne. Anna sisältöjen johtaa verkkokokemusta!
Sisältömarkkinoinnin teho ja tuottavuus tulevat jatkuvuudesta. Olemme kumppanisi kohti yhteisiä tavoitteita. Kumppanuudessa sovimme asiakkaan kanssa sopivan volyymin, jolla autamme teitä yhteisten tavoitteiden ja saatujen tulosten pohjalta. Kehitämme, toteutamme, mittaamme, iteroimme ja luomme uudet konseptit! Tyytyväisiä asiakkaitamme ovat mm. Valio, Rudus, Sulava, Ramirent, Elematic.
Kokenut moniosaajatiimimme hoitaa osaavasti luovan, strategisen, asiakkaitanne auttavan, konvertoivan ja myyvän sisältömarkkinoinnin. Kaikki tämä suunnitellaan asetettujen tavoitteiden valossa.
Uskomme, että sisältöjen jatkumoon, analytiikkaan, korkeaan laatuun, luovuuteen ja monikanavaisuuteen tulee panostaa. Meidän avulla onnistuvat niin videot, podcastit, webinaarit, grafiikka, tekstisisällöt kuin laajemmatkin sisältökokonaisuudet!
Sisällöt ovat markkinointiautomaation käyttövoimaa! Olemme asiakkaidenne ääni markkinointiautomaatioprojekteissa ja automaation hyödyntämisessä.
Ota meidät mukaan markkinointiautomaatioprojektiin (suunnittelu, valinta ja käyttöönotto) sekä tulosten mittaamiseen ja automaation kehittämiseen. Autamme myös silloin, kun teillä on jo olemassa oleva järjestelmä - tulemme apuun, jos investoinnista ei saada toivottua tehoa irti.
Haluaisitko kehittää yrityksestäsi asiakaslähtöisemmän? Saat meiltä monipuolisesti valmennuksia mm. asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin ja -strategiaan, sisältömarkkinoinnin auditointiin ja organisointiin, sisällöntuotantoon, social sellingiin, muutosjohtamiseen ja sosiaalisen median hyödyntämiseen. Räätälöidään yrityksellesi sopiva kokonaisuus muutosmatkalle!
Avaa tulevaisuuden ovia ja kehitä tuloksellista ja asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia entistä toimivammaksi.