Jarno Ahokas Differoon sisältöstrategiksi

Blogi | Katri Tanni | 13.1.2017




Kovaa B2B markkinoinnin kokemusta teollisuuden parista omaava Jarno Ahokas aloittaa Differossa sisältöstrategina. Ahokas siirtyi Differoon Fastemsilta. Hänellä on kokemusta markkinoinnin automaation työkaluista, erilaisista markkinointi- ja myyntijärjestelmistä sekä sisältövetoisen kokonaismarkkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta.

Differossa Ahokas liittyy teollisuusasiakkaiden palvelutiimiin jossa yhdistyvät sisältöstrategian toteuttaminen, markkinoinnin suuntaaminen, sisällöt, järjestelmät ja analytiikka.

Lue myös Jarnon esittäytymisblogi, jossa hän kertoo itsestään.

 

Katri Tanni
Katri on sisältömarkkinointinatiivi ja strateginen ajattelija, jonka salaisia aseita ovat viiltävä analyysikyky ja syväluotaavat miksi-kysymykset.
Shares
Share This