Varmista että referenssit kiinnostavat asiakkaitanne

Hyvä referenssicase on tärkeintä verkkomateriaalia mitä B2B yrityksellä voi olla. Se vaikuttaa ja vakuuttaa lukijan selkeällä lisäarvolla. Hyvään referenssiin samaistutaan ja tarve palvelullenne herätetään.

”You had a case”

Asiakkaamme Quva Oy:n saama palaute, miksi pääsivät tapaamaan potentiaalista asiakasta

Konkreettinen case..

..avaa uusia markkinoita: Asiakkaamme Quva Oy joka on edelläkävijä IoT:n hyödyntämisessä, avaa markkinoita Ruotsiin. Johtotason henkilö potentiaalisesta uudesta asiakasyrityksestä oli ottanut asiakkaamme edustajan ilomielin vastaan vaikka sanoi, että saa vastaavia tapaamispyyntöjä runsain mitoin eikä juuri koskaan ota soittajia vastaan. Asiakkaamme kysyi, miksi he ottivat Quva Oy:n edustajan vastaan, ja vastaus oli: ”you had a case”.

Hyvä case..

..vie lukijaa tiedon tasolla eteenpäin: Se ei totea vaan esittelee, vakuuttaa ja todistaa asiakashyödyn. Muokkaamme referenssit LLTA-malliin, jossa lupauksen, lunastuksen ja todistuksen kautta johdatetaan kävijä aktivointiin saakka.

Amerikkalaisen ostopäättäjiin kohdistuneen tutkimuksen mukaan lähes 70 % vastaajista pitää referenssicaseja tärkeimpänä verkkomateriaalina ostopäätöksensä taustalla.

%

tuottamastamme sisällöstä menee asiakkaalle kerrasta läpi

Lue miten Tana Oy:n isojen koneiden kauppaa tuetaan referenssitarinoilla.

Lue lisää

”Ennen yhteistyötä Differon kanssa en oikein uskonut, että näin vaativan, vahvasti asiantuntijuutta edellyttävän sisällöntuotannon voisi ulkoistaa. Tämä ennakkoluulo osoittautui kuitenkin turhaksi ja olemme olleet tuotettuihin asiakastarinoihin erittäin tyytyväisiä.”

Mirja Yli-Erkkilä

Vice President Marketing, Tana Oy

Kiinnostuitko?

Anna meidän laittaa referenssit verkkoon kuntoon, jotta ne houkuttelevat potentiaaleja asiakkaita osaamisenne äärelle. Suunnittelemme aina myös verkon hakupolut referensseille.

Ota yhteyttä