Sisällöntuotanto

Onko aika nostaa sisältöjen ja sisältömarkkinointisi tasoa?

Verkossa aidosti vaikuttava sisältömarkkinointi vaatii laadukasta sisältöä polttoaineekseen.

Sisältömarkkinoinnin kultakausi on aiheuttanut sisältöjen tulvan. Sisältö sellaisenaan ei kuitenkaan ole itseisarvo eikä onnistuneen markkinoinnin tae. Määrä ei korvaa laatua myöskään sisällöissä, eikä niitä tehdä vain verkkosivujen täytteeksi.

Kaikkien sisältöjen tulee palvella yrityksen strategisia tavoitteita. Joskus vähemmän voi olla enemmän, kun jokainen sisältö on tarkkaan mietitty palvelemaan sekä asiakasta että yritystä – näin pidennät myös sisältöjesi elinkaarta ja voit hyödyntää olemassa olevia sisältöjä yhä uudestaan.

Luomamme ja kymmenillä asiakkaillamme testattu sisällöntuotannon LLTA-mallimme varmistaa, että tuotamme sinulle laatua blogeina, artikkeleina, laajoina verkko-oppaina tai e-kirjoina, infografiikkana tai videoina.

95% tuottamistamme sisällöistä menee asiakkaillamme kerrasta läpi.

Autamme sinua luomaan sellaista sisältöä, joka auttaa asiakastasi kohti tavoitteita, jotka palvelevat sekä asiakkaan että yrityksesi intressejä.

Esimerkkejä yhteistyöstä:

• Blogipostausten konseptointi ja kirjoittaminen
• Myyntimateriaalien kääntäminen asiakaskeskeiseksi
• Vaikuttavien referenssitarinoiden ideointi, kirjoittaminen ja markkinoiminen
• Infografiikoiden käsikirjoittaminen ja tuottaminen
• Liidigeneroinnin mahdollistavien oppaiden kirjoittaminen
• Videoiden ideoiminen, suunnitteleminen, käsikirjoittaminen ja tuottaminen

Muutokset, joita yhteistyömme mahdollistaa:

• Sisällöillä on selkeä kärki, kohderyhmä ja tavoite
• Sisällöntuotannossa laatu korvaa määrän
• Markkinoinnin automaatiojärjestelmän kautta hyödynnettäväksi on riittävästi laadukasta sisältöä
• Sisällöt generoivat yhteydenottopyyntöjä

Vaikuttava sisällöntuotanto on juuri sitä mitä etsin - saisinko lisätietoja?

Soita Kati Keronen 040 576 1704
tai jätä meille viesti.

Lue näkemyksiänne sisältövetoisesta markkinoinnista:

Asiakkaidemme onnistumisia:

Julkisen sektorin IT-toimijan tunnettuus kasvuun

Asiakasarvo tuotiin keskiöön Istekki Oy:n uusille verkkosivuille sisältöstrategian avulla.

B2C-toimijan markkinointi ja myynti nousuun halpa-
ketjujen ikeestä

Kerromme tästä referenssistä luottamuksellisesti vielä enemmän.

Markkinoinnin ulkoistus auttaa kasvu-
tavoitteiden saavuttamisessa

A-Insinöörit ulkoisti markkinointinsa Differolle syksyllä 2016. Nyt käynnissä on mittava verkkosivu-uudistus.

Kuluttajien huomio yritykseen verkko-
palvelun avulla

Autamme asiakastamme saamaan kuluttajien huomion tilanteessa, jossa yritys on tunnettu ennen kaikkea B2B-palveluistaan.

Kiertotalouden edelläkävijä-
yritys valloittaa Aasian

Kiertotalouden edelläkävijäyritys Honkajoki avaa markkinaa Intiaan, Afrikkaan ja Aasiaan Differon avulla.

Opastuotanto siivittämässä uuden markkinan avaamista

Ladattavat oppaat toimivat uuden markkinan avaamisessa ja uusien asiakkaiden prospektoinnissa.

Sisällöt vahvistavat asemaa asiantuntijana

Sisältöjen avulla Enfo osoittaa olevansa ykkösasiantuntija toimialallaan.