Sisältömarkkinoinnin konseptisuunnittelu

Onko sivuillenne kertynyt vuosien varrella massiivinen määrä sisältöjä? Osaatko sanoa, mitkä sisällöt tukevat asiakkaan ostoprosessia ja mitkä eivät? Oletko miettinyt tuloksetta, miten massiivisesta sisältömäärästä saataisiin kaivettua esille asiakkaille olennaiset asiat ja muodostettua tältä pohjalta helposti navigoitava ja ymmärrettävä verkkosisältöjen kokonaisuus, joka myös johdattaisi ostamaan?

Jos nämä kysymykset ovat painaneet mieltäsi ja haluat saada uutta ryhtiä tuotettuihin sisältöihin sekä tulevien sisältöjen tuottamiseen, sisältömarkkinoinnin konseptisuunnittelu on palvelu juuri sinulle.

Sisältömarkkinoinnin konseptisuunnittelun lopputuloksena on tyypillisesti esimerkiksi olemassa olevan verkkopalvelun sisältöjen sijoittelu ostoprosessin eri vaiheiden mukaisesti, uuden tuotteen lanseerauksen yhteyteen tuotettava sisältömarkkinointikokonaisuus eri sisältölajeineen, opassarja ja niiden sijoittaminen asiakkaan ostopolulle, asiakasyhteisö tai markkinoinnin automaatio-ohjelma.

Kaiken ytimessä on sisältömarkkinoinnin luonne asiakkaan auttamisessa ja oivalluttamisessa sekä ajan saatossa verkkoon syntyneiden, ostoprosessin näkökulmasta keinotekoisten sisältösiilojen yhdistäminen toisiinsa intuitiivisiksi ja helposti kulutettaviksi sisältökokonaisuuksiksi.

Me haluamme ja jaksamme tutustua verkkosisältöihisi sekä asiakkaasi ostoprosessiin. Meillä on molempiin valmiit työmallit ja pääsemme olennaiseen kiinni hyvin nopeasti.

Sisältömarkkinoinnin konseptisuunnittelussa sinulla on aina käytössäsi moniammatillinen tiimi:

  • Sisältöstrategi
  • Sisältöanalyytikko / mittaamisen spesialisti
  • Sisällöntuottaja
  • UX-suunnittelija

Tiimimme toimintatavan kuvaa parhaiten uuden asiakkaan palaute ensimmäisen tapaamisen jälkeen:

”Heti ensimmäisessä palaverissa päästiin suoraan itse asiaan. Olimme jopa melkein hämillämme tästä.”

Haluatko kuulla lisää?

Kiinnostaako sinua, miten yrityksesi voisi hyötyä sisältövetoisesta, strategisesta markkinoinnista? Jätä tietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä.