Web-analytiikasta eväät sisältöjen kehittämiseen

Web analytiikalla selvitetään, miten sivustosi ja verkkosisältösi toimivat ja miten niitä voitaisiin jatkuvasti kehittää. Analysoimalla verkkosivuston käyttöä opit myös jatkuvasti lisää omista asiakkaistanne – mitkä sisällöt innostavat ja herättävät mielenkiinnon. Mittaamalla ja analysoimalla dataa voit paitsi jatkuvasti kehittää verkkosivustoa ja parantaa verkkomainontasi tehokkuutta, myös todistaa onnistumisia ja motivoida sisällöntuottajia.

 

Emme seuraa vain kävijämääriä ja istuntojen kestoa, vaan autamme sinua määrittämään oman liiketoimintasi ja sisältöstrategiasi kannalta oleelliset mittarit. Tässä muutamia esimerkkejä siitä, miten web-analytiikan avulla arvioidaan sisältöjen toimivuutta:

  • Millaiset sisällöt herättävät mielenkiintoa ja houkuttelevat kävijöitä sivustolle
  • Mistä kanavista tulevat parhaat liidit – millaiset sisällöt toimivat eri kanavissa
  • Toimivien ja toimimattomien sisältöjen analysointi – pystytäänkö tunnistamaan elementtejä joita hyödyntää tai kehittää jatkossa
  • Millaiset sisällöt toimivat eri kohderyhmille
  • Poistutaanko sivulta välittömästi vai johdattaako sisältö klikkaamaan eteenpäin suunnitellulle polulle
  • Onko tunnistettavissa kohtia joissa polku katkeaa ja käyttäjät poistuvat (sisältö ei vastaa odotuksia tai johdata eteenpäin)

Web-analytiikkamme tähtää aina konkreettisiin toimintaehdotuksiin, johon yhdistyy sisältöstrategianäkemyksemme sekä vahva osaamisemme sisällöntuotannosta. Emme seuraa lukuja vaan analysoimme ja kehitämme verkkosivustosi sisältöjä yhdessä kanssasi.

Kiinnoistuitko?

Ota yhteyttä ja suunnitellaan tarpeisiinne sopiva palvelu.

Ota yhteyttä