27.04.2017

Kuka olen?

Olen Jarno ja siirtynyt Differoon vientiteollisuudesta, jossa toimin kansainvälisen myynnin- ja markkinoinnin parissa kehittäen ja toteuttaen lähes kaikkea mahdollista, mitä B2B-liiketoiminnassa tarvitaan. Pääasiallinen työkieleni on englanti, mutta työskentelen sujuvasti myös suomeksi ja tarvittaessa saksaksi ja ruotsiksi.

Omaksun asioita nopeasti ja siksi pääsen ketterästi sisään asiakkaidemme liiketoiminnan, tuotteiden ja palveluiden lainalaisuuksiin. Työstän ja ajattelen asiakkaidemme vahvuuksia heidän asiakkaidensa ja sidosryhmiensä näkökulmasta, josta on suuri apu hyödynnettäessä Differon työmenetelmiä esimerkiksi strategisessa markkinoinnissa tai markkinointiautomaatiossa.

Olen kehittänyt ja käytännössä toteuttanut B2B-myynnin ja markkinoinnin prosesseja sekä ratkaissut lukuisia liiketoiminnan mittaamisen haasteita. Omaan kokemuksen kymmenistä eri markkinoinnin ja asiakashallinnan järjestelmistä, joten tiedän, mitä haasteita näiden käytössä on ja miten asiat toteutetaan onnistuneesti myös käytännössä. Sisältöjä olen ollut toteuttamassa eri rooleissa muun muassa videon, kuvan, tekstin, grafiikan ja animaation muodossa. Lukuisat tapahtumat ja messut, joita olen ollut järjestämässä, ovat antaneet korvaamattoman kokemuksen, kuinka tavoitteet, liidien keräys ja myynnin toimet toteutetaan sujuvasti.

Mitä teen ja mitä hyötyä minusta on asiakkaille?

  • Ymmärrän yhteistyön arvon. Yhteistyöllä teemme asioita, joita yksittäiset osaajat eivät ikinä pystyisi saavuttamaan yksin. Toteutan asiakaslähtöistä markkinointia Differon moniosaavan tiimin ja asiakkaidemme tiimien kanssa.
  • Osaan tehdä monimutkaisesta yksinkertaista. Tämä onnistuu ymmärtämällä asiakkaan liiketoimintaa ja käyttämällä maalaisjärkeä. Toki vuosien kokemukseni kansainvälisestä B2B-liiketoiminnasta ja kymmenistä eri markkinoinnin ja asiakashallinnan järjestelmistä auttaa myös.
  • Muistan pysähtyä ja kysyä: Mitä haluttiinkaan saavuttaa ja mikä oli tavoite? Nämä unohtuvat tekemisen tuoksinassa helposti. Tästä on muuten paljon hyötyä, kun pohditaan liiketoiminnan mittaamista.
  • Autan (asiakkaan) asiakasta ostamaan! Pidän Differon työmenetelmistä, joilla valjastamme eri kanavien viestit ja markkinointijärjestelmät vastaamaan kohderyhmän tiedontarpeisiin luoden kiinnostuksen ja lopulta halun ostaa.
  • Saat minusta näkemyksellisen keskustelukumppanin myös liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin mittaamisen sekä myynti- ja markkinointiprosessien kehittämiseen.

Miksi Differo?

Mielestäni Differossa parasta ovat ainutlaatuiset, asiakkaan tiedontarpeisiin ja ostamisen motiiveihin perustuvat työmenetelmät ja monipuolisen osaamisen omaavat työntekijät, jolloin liiketoiminnan strategiset tavoitteet saadaan toteutettua asiakkaillemme myös käytännössä.

 

Kiinnostuitko?  Ota yhteyttä!

p. 045 123 9800, jarno.ahokas@differo.fi