07.03.2017

Tehtäväni on tuoda johtoryhmille ja markkinoinnin päättäjille selkeä näkemys asiakkaanne ostomatkasta, asiakkaan tiedontarpeista ostomatkan aikana. Roolini on haastaa yrityksiä auttamaan asiakkaitaan digitaalisilla kanavilla ja linjata kasvua tuottavat toimenpiteet RoadMapiksi. Olen parhaimmillani keskusteluttamassa ja haastamassa asiakkaan tiimiä jonka kautta saadaan luotua yhteinen ymmärrys yrityksen asiakkaiden ostoprosessista, nyt ja tulevaisuudessa.

Osaamisalueitani ovat: Johdon näkemyspajat asiakkaan matkan suuntaamisesta; asiakasmatkan luominen työvaiheiksi; digitaalisen markkinoinnin kehittäminen asiakaslähtöiseksi.

Tuloksia:

  • Metsäpalvelualan toimijan sisältöstrategiatyön vetäminen – henkilöstön sisäinen sitoutuminen sisältöihin ja verkkopalvelun kävijämäärien kasvattaminen (oma henkilöstö) vuodessa + 247 %
  • A-Insinöörit-konsernin markkinoinnin ulkoistusprojektin suunnittelu
  • Usean Pohjoismaiden laajuisen, pörssiyrityksen sisältöstrategiatyön konsultointi
  • Suomalaisen vientijätin digitaalisen asiakkusmatkan mallintaminen
  • Honkajoki Oy:n kansainvälisen kohderyhmän löytäminen verkkopalvelusisältöjen avulla ja kansainvälisen liiketoiminnan mahdollistaminen

Minusta sanottua:

  • Erinomainen webinaari! Katrin tyyli puhua osaamisalueestaan hyvin inhimillisesti sopii aiheeseen ja vahvistaa asiakaslähtöisyyden merkityksen ymmärtämistä. Olen hyvin kiitollinen, että sain seurata näin mielenkiintoista webinaaria ja inspiroivaa puhujaa!”
  • ” Katri Tanni on aivan timanttinen ammattilainen!”
  • ” Mahtava tiivistys sisältömarkkinoinnin tärkeimmistä pointeista! Katri Tanni on huikea asiantuntija”
  • ” Katri Tanni on i-ha-na <3 Saa monimutkaiset asiat kuulostamaan selkeille ja hallittaville. Sisältö on juuri sitä, mitä kaipaan ja tarvitsen omassa työssäni.”
  • ”Katrin esitystapa on niin selkeä ja konkreettinen. Puuttui kokonaan asiantuntijahöpötys ja kliseet/hienot sanat vaan erittäin selkeä esitys. Huomaa todellisen asiantuntijan 😉 Hyvät selkeät slidet myös ajankohtaisesta aiheesta.
  • Katri Tanni Differolta piti Sovelton henkilöstölle Asiantuntijuus esiin -valmennuksen syyskuussa 2018. Valmennuksen sisältö oli meille hyvin osuvasti räätälöity ja Katrin esiintyminen oli vakuuttavaa ja osallistavaa. Oivalluksia syntyi etenkin siitä, miten hyödyllistä on tuoda asiantuntijuus esiin verkossa eri keinoin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa asiakkaan polkua. Aktiivisimmat asiantuntijamme ovatkin jo tuoneet verkkovaikuttavuudellaan paljon laadukasta näkyvyyttä Soveltolle.” Suvi Tiirakari / Sovelto Oyj
  • ”Osallistujat arvostivat varsinkin Katrin Social selling -asiantuntijuutta ja taitoa esiintyjänä ja kouluttajana. Koulutus arvioitiin myös erittäin hyödylliseksi oman ammatillisen kehittymisen kannalta. Osallistujat olivat pääasiassa myynnin asiantuntija- ja johtotehtävissä pitkään toimineita ammattilaisia.” Anni Partanen / Talent Gate Oy

Yritykset jotka haluavat säilyä elinvoimaisena ja kasvaa, tulee suunnata ajatukset ja toimet asiakkaisiinsa ja rakentaa läsnäolonsa heidän kauttaan – se tehdään asiakasta ymmärtäen ja auttaen digitaalisesti. Tämä mindset ja tapa toimia tuo onnistumisia nyt ja tulevaisuudessa!