Markkinoinnin moniottelija

Olen Nadja Huotari ja työskentelen Differolla sisältöstrategina. Differolle siirryin kansainvälisestä IT-alan yrityksestä, jossa toimin markkinointipäällikkönä. Suhtaudun markkinointiin suurella kiinnostuksella ja intohimolla ja haluan jatkuvasti oppia lisää. Minulla on kyky innostua ja innostaa ja haluan auttaa asiakkaitamme tekemään menestyksellistä markkinointia, jonka keskiössä on asiakas. Hahmotan helposti suuremmat kokonaisuudet, jotka palastelen pienempiin konkreettisempiin välietappeihin.

Olen monipuolinen markkinoinnin osaaja ja aiemmassa työpaikassani toimiessani yrityksen ainoana markkinoinnin resurssina minua kutsuttiinkin markkinointiosastoksi. Tämä tarkoittaa siis sitä, että osaan vähän kaikkea markkinointiin liittyvää. Olen tehnyt markkinoinnin suunnitelmia niin strategisella kuin taktisella tasolla. Lisäksi olen itse tuottanut sisältöjä, järjestänyt tapahtumia ja webinaareja, suunnitellut Internet-sivuja, seurannut analytiikkaa sekä suunnitellut ja toteuttanut asiakashaastatteluita ja kyselyitä. Välillä olen eksynyt myös tekemään valokuvaajan tai graafikon töitä. Markkinoinnin automaatiosta sain ensikosketukseni muutama vuosi sitten ollessani mukana käyttöönottoprojektissa, josta siirryin järjestelmän aktiivikäyttäjäksi. Pidän monipuolisuutta vahvuutenani, mutta sisältöstrategin työssä pääsen keskittymään omaan suosikkiaiheeseeni eli asiakaslähtöiseen markkinointiin ja laadukkaisiin sisältöihin.

 

Miten voin auttaa sinua ja yritystäsi?

  • Myynnin ja markkinoinnin tuominen lähemmäs toisiaan
  • Markkinoinnin automaation käyttöönotto, suunnittelu ja toteutus
  • Puhuttelevat sisällöt – sparraus sekä sisällöntuotanto
  • Digitaalinen sisältö tukemaan tapahtumamarkkinointia
  • Suunnitelmallinen ja tavoitelähtöinen markkinointi – suunnittelu ja toteutus
  • Sosiaalinen media – suunnittelu, toteutus ja sponsorointi

Miksi Differo?

Sisältöstrategiasta ja asiakaslähtöisestä markkinoinnista puhutaan juuri nyt paljon. Me Differossa olemme toimineet asiakaslähtöisen markkinoinnin sanansaattajina jo usean vuoden ajan ja meillä on osaaminen sekä työkalut tuoda yrityksesi vahvuudet ja erottautumistekijät osaksi sisältöstrategiaa, jonka jalostamme konkreettiseksi sisältösuunnitelmaksi. Lisäksi autamme sisältösuunnitelman toteuttamisessa.

Haluaisitko kuulla aiheesta lisää? Ota yhteyttä!

050 517 8819

nadja.huotari@differo.fi

Differon kumppaniverkosto

050 517 8819