09.05.2017

Olen Paula Savonen, Differon sisältöstrategi ja partner. Vahvuuksiani on liiketoimintalogiikan ymmärtäminen, nopea omaksumiskyky, luovuus ja reipas toteuttaminen. Suunnittelen asiakaslähtöistä markkinointia, joka tukee liiketoiminnan tavoitteita.

Minulla on vahva kokemus digitaalisten sisältöjen suunnittelusta ja tuottamisesta eri kanaviin. Siirryin Differolle kansainvälisestä pörssiyhtiöstä UPM:stä, jossa toimin erilaisissa viestinnän ja markkinoinnin tehtävissä yli kymmenen vuoden ajan. Ymmärrän maailman, jossa vientiteollisuuden myynti- ja markkinointiammattilaiset työtänsä tekevät.

Mitä hyötyä minusta on asiakkaalle?

  • Hahmotan tilanteesi nopeasti. Tiivistän, jäsentelen ja ehdotan ratkaisuja.
  • Minulla on taito asettautua asiakkaan ja asiakkaan asiakkaan saappaisiin: osaan tarkastella tilannetta ulkopuolisen silmin.
  • Katson aina eteenpäin. Minussa on positiivista energiaa ja muutosvoimaa, jonka antaa voimaa ideointiin ja auttaa tiimiäsi luomaan uutta.
  • Tuotan tuloksia nopeasti: kun sovitaan mitä tehdään, ryhdyn hommiin ja teen sovitut työt aikataulussa.
  • Taivun ketterään kehitykseen, mutta myös analyyttiseen työhön.
  • Esitän asiani selkeästi ja fasilitoin innostavasti.
  • Osaamiseni ja kokemukseni antaa hyvät edellytykset monipuolisiin sisältöstrategiatöihin. Liikun sujuvasti strategisen työn ja käytännön toteutuksen välillä.

 

Miksi Differo?

Meidän avullamme tuot asiakaslähtöisyyden markkinointiin ja teet tulosta verkkosisällöillä, joilla on arvoa. Yhteistyö Differon kanssa on myös investointi oman organisaation ammattitaitoon: jaamme mielellämme osaamistamme ja kehitämme työmallejamme yhdessä asiakkaiden kanssa.   Meillä on Suomen taitavin sisältöstrategiatiimi, joka kerryttää jatkuvasti osaamistaan yhteistyössä kansainvälistä liiketoimintaa tekevien asiakkaidensa kanssa.