02.03.2017

Olen ihmisistä inspiroituva asiakasmatkan arkkitehti ja markkinoinnin muutostöiden fasilitaattori. Toimin Differossa Content Strategy Leadina johdattelemassa asiakkaitamme asiakaslähtöiseen ajatteluun.

Taustani on kansainvälisessä liiketoiminnassa ja ennen Differoa olen toiminut mm. tuottajana Trainers` House Oy:ssä, jossa olin mukana digitaalisten tuotantojen ja palvelujen kehittämisessä.  Minulla on vuosien kokemus strategisen markkinoinnin ja asiakaslähtöisten bisneskonseptien rakentamisesta ja parasta minussa on vahva asiakkaiden kuuntelu, asiakaslähtöinen mindset sekä syvä ymmärrys markkinoinnin roolista yrityksen tuloksentekijänä.

Sparraan, koulutan ja fasilitoin asiakasarvoja tuottavan osaamisen tunnistamisessa, sekä konkreettisten asiakashyötyjen esiin tuomisessa kaikissa asiakaskohtaamisissa, sekä digitaalisessa että fyysisessä maailmassa. Intohimoni on auttaa asiakkaitamme rakentamaan bisneskeskeisiä markkinoinnin strategioita, joiden ytimessä on asiakas.  Arjessa tämä tarkoittaa mm. liiketoimintastrategioiden tulkitsemista markkinoinnin tavoiteasetannaksi, sisältöstrategiatöiden suunnittelua ja toteutusta, asiakaslähtöisen ajatteluun ohjaavien työpajojen fasilitointia, kohderyhmä- ja arvontuottoajattelun kirkastamisesta ja asiakasmatkojen konseptointia.