16.03.2017

Kaikkina työvuosinani, on ympäristönä ollut kauppa, konsulttitoimisto tai sotilaallinen konflikti, olen inhonnut jargonia. Tapaa puhua yhteisön omalla kielellä muille, olettaen näiden ymmärtävän tai vähintään uskovan hienoja sanoja. Vihdoin olen työyhteisössä, jossa kannustetaan puhumaan ihmisille ihmisinä ja käyttämään sanoja ja termejä, jotka jokainen ymmärtää.

Tästä on Differon ja minun tekeminen tehty. Siitä, että autamme, opastamme, tuemme ja kannustamme sinua tekemään parempaa markkinointia, myyntiä ja viestintää. Ja teemme sen niin, että ymmärrät joka hetki mistä puhutaan.

Koska haluan tehdä tätä työtä ymmärrettävästi, en tule puhumaan sinulle ROI:sta, kertomatta mitä tarkoitan sillä, automaatiodripeistä selittämättä kuinka sisältöjä käytetään tukemaan asiakkaan matkaa ostamisen polullaan tai sisältöstrategiasta avaamatta sinulle asiakkaan ymmärtämistä ja viestien kohdentamista asiakkaan tiedontarpeeseen.

Haluan työmme tuottavan sinulle tulosta. Sen vuoksi asetamme yhdessä tavoitteet, joihin haluamme päästä ja mittarit joilla osoitamme olevamme sinne matkalla. Tavoitteet asetetaan aina sinun liiketoimintasi, kuntastrategiasi tai vastaavan tavoitteiden mukaisesti. Meidän työmme tarkoituksena on auttaa sinua onnistumaan.

Missä voin auttaa sinua (ja mitä olen viime ajat tehnyt):

  • Markkinoinnin automaation tehokas suunnittelu ja käyttöönotto
  • Sisältöstrategia asiakasymmärryksestä ja kärkiviesteistä käytännön toteutukseen asti
  • Verkkosivuston suunnittelu, kehitys ja käyttöönotto asiakkaasi tarpeisiin
  • Mitattavasti tuloksekkaan sisällön suunnittelu ja tuotanto
  • Laajentamaan ymmärrystäsi sisältöstrategiasta, markkinoinnin muutoksesta ja markkinointiviestinnän mittaamisesta sekä ihmisten kohtaamisesta ja olennaisen tiedon selvittämisestä sisältöjesi pohjaksi
  • Tuomaan rauhaa markkinointiisi, suunnitelmallisen kehityksen ja toiminnan avulla.

Markkinointia, myyntiä ja viestintää voi mitata, kunhan tavoitteet on päätetty. Tehdään se yhdessä.