21.05.2019

Sisältömarkkinointi on investointi. Siltä odotetaan selkeitä tuloksia. Miten saada tulokset esiin ja mikä itse asiassa sisältömarkkinoinnin ROI voi olla? Entä miten viritän sisältömarkkinointimme sellaiselle tasolle, että johtoa kiinnostavat tulokset saadaan esiin?   

Differon webinaarissa kuulet ajatukset sisältömarkkinoinnista ja sen tehokkaasta toteuttamisesta yli kymmenen vuoden kokemuspohjalta. Liity mukaan ensimmäiseen DiffeROI-webinaariin! 

  • Webinaari sisältömarkkinoinnin ROI:sta 
  • Keskiviikko 5.6.2019 
  • Klo 9.00-10.00 

 Saat osallistumisohjeet & linkin webinaariin päivää ennen tapahtumaa. 

Tapahtuma on ilmainen. 

Ilmoittaudu heti mukaan!

 

Webinaarissa opit esimerkiksi:  

  1. Mitä suomalaisten yritysten tuloksellinen sisältömarkkinointi on ja miten sitä on mitattu?  
  2. Miten esimerkiksi globaalin konevalmistajan sisältömarkkinoinnin ROI voi olla yli 7,5 -kertainen? 
  3. Miten verkkokaupassa myytiin sisältömarkkinoinnin avulla 3 kertaa enemmän? 

Voit esittää webinaarin aikana myös omia kysymyksiäsi ja saada niihin vastauksia. 

 

Webinaarin esiintyjinä Katri Tanni & Suvi Johansson 

Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina 

Webinaarissa äänessä on Differon Katri Tanni, joka on yksi strategisen sisältömarkkinoinnin pioneereistä Suomessa ja julkaissut aiheesta kaksi kirjaa (Sisältöstrategia – asiakaslähtöisyydestä tulosta, Keronen & Tanni, 2017 ja Johdata asiakkaasi verkkoon, Tanni & Keronen 2013).  

Tämä webinaari toteutetaan Zoom -järjestelmän avulla. Voit osallistua tapahtumaan tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella (internet-yhteys tarvitaan). 

 

Ilmoittaudu heti mukaan – vinkkaa kollegallekin!