23.05.2017

Brändin jatkuva kehittäminen ja sisältöstrategiaan pohjautuva markkinointi ovat kaikkien liiketoiminnan kasvua ajavien markkinoijien mielen päällä. Mutta miten käsitteet määritellään ja miten ne liittyvät toisiinsa?

Brändi

Se, mitä asiakas ajattelee kun näkee tai kuulee organisaatiosta.

Sisältöstrategia

Liiketoimintastrategiasta ja asiakasymmärryksestä käsin johdettu näkemys siitä, mitä arvoa asiakkaalle tuotetaan, miten arvo sisällöissä konkretisoidaan, kenelle sisällöt suunnataan, miten sisällöt tuotetaan, missä kanavissa ne jaetaan, miten sisältökokonaisuutta hallinnoidaan ja kuinka vaikuttavuutta mitataan.

Sisältömarkkinointi

Edellisten linjausten taktista toteuttamista.

Kaikkien kolmen yhteisenä missiona on kasvattaa organisaation vaikuttavuutta ja arvoa.

Lisää luettavaa aiheesta

Strategisen sisältömarkkinoinnin ja brändin liitosta debatoitiin aamiaistilaisuudessamme 18.5. Tutustu esitysmateriaaliin:

Sisältöstrategian #superpäivä to 14.9. – ilmoittaudu nyt!

Strategisesta sisältömarkkinoinnista debatoidaan vaikuttavien osallistujien voimin myös torstaina 14.9. Helsingissä Suomen ainoassa strategiseen sisältömarkkinointiin keskittyvässä tapahtumassa, #superpäivässä! Tapahtumassa kuulet mm. seuraavista aiheista:

  • Case Naava: Miten kasvuyritys tekee tulosta sisältömarkkinoinnin avulla?
  • Case Neste: Kuinka ison yrityksen viestintä ja markkinointi järjestäytyvät yhtenäisesti palvelemaan sitä tärkeintä, eli asiakasta?
  • Case Tubecon: Miten aloittaa tuloksekas videomarkkinointi B2B-kentässä?

Lue lisää ja ilmoittaudu nyt!