Sisältömarkkinointi palveluna

Miksi tyytyisit vain yhteen osaajaan, kun voit saada samalla investoinnilla koko moniosaavan tiimin ja valmiit työmallit tulosten tekemiseen?

Sisältömarkkinointi palveluna takaa tavoitteellisen ja tuloksellisen markkinoinnin.

Differolla on valmiit menetelmät strategisen markkinoinnin orkestrointiin. Sisältömarkkinointi palveluna –mallissa toimimme yhdessä kanssasi suunnitellen ja toteuttaen kuukausittain markkinoinnin toimenpiteitä, jotka tuottavat sinulle tavoitteidesi mukaiset tulokset - on kyse sitten asiakaslähtöisen markkinoinnin kiihdyttämisestä, digitaalisten kanavien muutoksesta, ostopolun mallintamisesta, sisällöntuotannosta tai verkkopalveluprojektista. Saat käyttöösi koko Differon tiimin osaamisen.

Näin palvelumme koostuu:

  • Asiakkuusvastaava johtaa tekemistä sisältöstrategian pohjalta
  • Kuukausipalavereissa suunnataan tekemistä strategian mukaisesti
  • Lähipäivät joko Differon tai asiakkaan toimitiloissa tarpeen mukaan
  • Sisältömarkkinoinnin kaikki työmetodit ohjaavat tekemistä
  • Erikoisosaajien tiimi synnyttää ja hallinnoi tekstisisällöt, videot, automaatio- ja analytikkatyökalut, vaikuttavat some-kanavat tai mediaseurannan
  • Valmennukset ja työpajat tarpeen mukaan, esim. myynnin ja markkinoinnin prosessit, sosiaalisen myynnin valmennukset, sisällöntuotannon valmennukset

Edellä kuvatuista paketoidaan yrityksenne kasvun ja tilanteen kannalta optimaalisin kokonaisuus.

Palvelussa teemme yhteistyötä kiinteällä kuukausittaisella tuntivarauksella. Tämä takaa työn jouston liiketoimintanne ja asiakkaidenne vuosikellon mukaisesti!

”Differo on fasilitoinut ja vienyt eteenpäin jatkuvan palvelun ajatuksella konsernimme verkkopalvelu-uudistusta sisältöstrategian keinoin. Differolaiset ovat ymmärtäneet hyvin rakennusalan uudet tuulet, muokanneet sitä kautta vahvuutemme uudistuvan verkkopalvelumme asiakaslähtöiseksi konseptiksi. Rakentuva verkkopalvelu tulee tukemaan uuden ajan asiakaspalvelua brändimme mukaisella tavalla.”
Marjaana Kothari, markkinointiviestintäpäällikkö
A-Insinöörit Oy

Esimerkkejä yhteistyöstä, joita kuukausipalvelun puitteissa asiakkaillemme teemme:

  • Markkinointi- ja viestintäsuunnitelman määritteleminen ja ylläpitäminen
  • Sisältökalenterin suunnittelu ja hallinta
  • Blogipostausten, referenssitarinoiden, infografiikoiden, oppaiden, videoiden ja muiden sisältömarkkinoinnin sisältöjen ideoiminen, suunnitteleminen ja tuottaminen
  • Asiakkaan itse tuottamien sisältöjen sparraus
  • Markkinoinnin mittariston määritteleminen, seuranta ja analysointi
  • Markkinoinnin automaatiojärjestelmässä hyödynnettävien drippien ja hoitopolkujen suunnitteleminen ja niihin liittyvien sisältöjen tuottaminen
  • Social selling -valmennukset myynnille ja myynnin tuessa toimiville
  • Ajatusjohtajuutta tukevoittavat valmennukset

Muutokset, joita yhteistyömme mahdollistaa:

  • Markkinointi on säntillistä, johdettua ja mitattavaa toimintaa
  • Markkinointi kohdentuu vain yhdessä määritellyille tavoiteasiakkaillenne (ostopäättäjille)
  • Sisällöntuotanto on säännöllistä, laadukasta sekä yrityksen strategisia tavoitteita tukevaa
  • Markkinoinnin automaatiojärjestelmää hyödynnetään tehokkaasti
  • Markkinointi kehittyy ja jalostuu jatkuvasti yhdessä liiketoiminnan kanssa
  • Markkinointi tukee strategisia liiketoiminnan ja myynnin tavoitteita

Moniosaava markkinointitiimi kuulostaa hyvältä - haluaisin saada lisätietoja!

Soita Kati Keronen 040 576 1704
tai jätä meille viesti.

Lue lisää kokemuksiamme markkinoinnin arjen pyörityksestä:

Blogi

18.10.2017

Sidosryhmälähtöisyydestä vaikuttavuutta – sisältöstrategian avulla rakennat dialogia, joka puhuttelee ja motivoi

Blogi

12.10.2017

Tunneäly osana asiakkuuden rakentamista verkossa

Blogi

26.09.2017

Näin budjetoi markkinaa uudistava yritys

Blogi

21.09.2017

”Ei mulla oo mitään sanottavaa”

Blogi

18.09.2017

Markkinoijan voittoisan reseptin neljä ainesosaa

Blogi

07.09.2017

Happotesti: Onko yrityksesi kypsä markkinointiautomaation käyttöönotolle?

Blogi

01.09.2017

Kohdenna markkinoinnin investoinnit oikein

Blogi

25.08.2017

Käytä aikasi fiksusti somessa

Blogi

23.08.2017

Auta asiakasta: yhdistä viestintä ja markkinointi

Blogi

17.08.2017

Iana Vesa liittyy sisältöstrategiksi Differon riveihin SRV:ltä

Blogi

10.08.2017

Hyödynnä asiakastapahtuman potentiaali sisältömarkkinoinnin keinoin

Blogi

09.08.2017

Uteliaisuus on tubettamisen sielu ja sydän – nappaa vinkit talteen

Blogi

07.08.2017

Näin tiedät, mikä asiakastasi motivoi ostamaan

Blogi

01.08.2017

Älä uudista verkkosivustoa Lorem ipsum edellä

Blogi

26.07.2017

Asiakkaan vuosikello tuo asiakaslähtöistä suunnitelmallisuutta markkinointiin

Blogi

20.07.2017

Sisältömarkkinoinnin sanasto: Ajatusjohtajuus

Blogi

17.07.2017

Eri sisältölajit, osa 2: koukuttava opas

Blogi

04.07.2017

Näkemyksellinen myynti on asiakkaan sivistynyttä johtamista

Blogi

22.06.2017

Askeleet strategiseen markkinointiin

Blogi

21.06.2017

#Superpäivän teemat ovat KASVU ja INNOSTUS

Blogi

19.06.2017

Tarinat erottavat meidät muista

Blogi

16.06.2017

Älä tee myynnin tuesta sisältötragediaa

Blogi

14.06.2017

Aika katsoa peiliin – näetkö siellä organisaation vai asiakkaan?

Blogi

08.06.2017

Sisältömarkkinoinnissa ei ole(kaan) kyse sisällöistä

Blogi

07.06.2017

#Superpäivä tuo yhteen markkinoinnin edelläkävijät

Blogi

02.06.2017

Miksi markkinointipäällikön kannattaa panostaa sisältöstrategiaan?

Blogi

31.05.2017

Kesytä markkinointi ja treenaa koko organisaation muskelit sen tueksi

Blogi

24.05.2017

Kuka teillä valvoo, että verkkopalveluinvestointi on ollut kannattava?

Blogi

23.05.2017

Miten määritellään brändi?

Blogi

15.05.2017

Markkinoinnin mittaaminen: Mittaatko tykkäyksiä vai liiketoimintaasi?

Blogi

11.05.2017

Hyödynnä LinkedInin potentiaali

Blogi

10.05.2017

Ostetun verkkomainonnan suuri harha

Blogi

29.04.2017

Markkinoijan tärkeimmät taidot

Blogi

28.04.2017

Budjetoi 75% verkkosivuston sisältöihin ja konseptiin

Blogi

25.04.2017

Markkinointipäällikön vinkit sisältömarkkinoinnin muutosmatkalle

Blogi

22.04.2017

Älä kasaa verkkosivustoa
irtoelementeistä

Blogi

20.04.2017

Differo ponnisti 60% liikevaihdon kasvuun

Blogi

18.04.2017

Eri sisältölajit, osa 1: Blogikirjoitus

Blogi

12.04.2017

Kolme varoitusmerkkiä: verkkosivusi ovat vanhentuneet

Blogi

07.04.2017

Kolme syytä, miksi markkinoijia ei arvosteta

Blogi

06.04.2017

Markkinoija: näin edistät asiakaslähtöisyyttä

Blogi

04.04.2017

Kokenutta markkinoinnin osaamista Differoon

Blogi

Mitä tehdä, kun taktiikka on syönyt strategian aamupalaksi?

Blogi

30.03.2017

Näin teet tekstilläsi tulosta

Blogi

29.03.2017

Markkinoinnin automaatio – yksi koko ei sovi kaikille

Blogi

28.03.2017

3 + 1 virheellistä uskomusta markkinoinnin automaatiosta

Blogi

27.03.2017

Työmalli tuote- ja palvelukuvausten uudistamiseen

Blogi

25.03.2017

Differon sivusto = markkinoinnin muutoksen tietopankki

Blogi

11.03.2017

Mitä markkinoinnin automaatio muuttaa?

Blogi

24.02.2017

Johtaja, tiedätkö miten rakentuu menestysyritys 2020-luvulla?

Blogi

17.02.2017

3 syytä miksi sisältö ei puhuttele

Blogi

13.02.2017

Markkinoinnin ja myynnin hukka syntyy ostoprosessin heikosta tuesta

Blogi

09.02.2017

Onko koolla väliä?

Blogi

23.01.2017

Differo on henkilöstön näköinen yritys

Blogi

19.01.2017

Johda verkossa vaikuttamistasi – aseta itsellesi tavoitteet

Blogi

17.01.2017

Markkinoinnin muutos – vertailussa vuodet 2016 ja 2017

Blogi

16.01.2017

Markkinointi on tutkimusmatka asiakkaan sielunmaisemaan

Blogi

13.01.2017

Markkinointia maalaisjärjellä – uusin differolainen Jarno Ahokas esittäytyy

Blogi

Jarno Ahokas Differoon sisältöstrategiksi

Blogi

10.01.2017

5 modernin markkinoinnin sudenkuoppaa – ja kuinka vältät ne!

Blogi

05.01.2017

#differolaiset – videoblogi markkinoinnin muutoksesta

Blogi

29.12.2016

Somemarkkinoinnin trendit 2017

Blogi

11.11.2016

Markkinoinnin momentum on NYT!

Blogi

Differo auttaa Suomen WWF:ää saamaan aikaan asennemuutosta

Blogi

28.10.2016

Sähköinsinööristä digitaalisen markkinoinnin strategiksi

Blogi

27.10.2016

Aloita markkinoinnin ja viestinnän uudelleenorganisoituminen nyt

Blogi

08.08.2016

Näin tarkistat, onko sisällöilläsi strateginen tavoite

Blogi

08.07.2016

Tänään ja huomenna markkinoinnin keskiössä on asiakkaan palveleminen

Blogi

30.06.2016

Markkinointipäättäjä: näin hurmaat johtoryhmän

Asiakkaidemme onnistumisia:

Julkisen sektorin IT-toimijan tunnettuus kasvuun

Asiakasarvo tuotiin keskiöön Istekki Oy:n uusille verkkosivuille sisältöstrategian avulla.

B2C-toimijan markkinointi ja myynti nousuun vaikeassa kilpailutilanteessa

Kerromme tästä referenssistä luottamuksellisesti vielä enemmän.

Markkinoinnin ulkoistus auttaa kasvu-
tavoitteiden saavuttamisessa

A-Insinöörit ulkoisti markkinointinsa Differolle syksyllä 2016. Nyt käynnissä on mittava verkkosivu-uudistus.

Kuluttajien huomio yritykseen verkko-
palvelun avulla

Autamme asiakastamme saamaan kuluttajien huomion tilanteessa, jossa yritys on tunnettu ennen kaikkea B2B-palveluistaan.

Kiertotalouden edelläkävijä-
yritys löysi asiakashyödyt

Kiertotalouden edelläkävijäyritys Honkajoki kiihdyttää vientimarkkinoita.

Opastuotanto siivittämässä uuden markkinan avaamista

Ladattavat oppaat toimivat uuden markkinan avaamisessa ja uusien asiakkaiden prospektoinnissa.

Sisällöt vahvistavat asemaa asiantuntijana

Sisältöjen avulla Enfo osoittaa olevansa ykkösasiantuntija toimialallaan.