Kaipaako yrityksesi yhteistä ymmärrystä asiakaslähtöisestä markkinoinnista?
Kokoa omasta organisaatiostasi moniammatillinen tiimi ja tuo heidät kaksipäiväiselle boot campille, jossa opitaan uutta asiakkaasta ja samalla luodaan konkreettinen suunnitelma asiakaslähtöiselle sisältömarkkinoinnille!
Boot campilla johto, viestintä, hr, markkinointi, myynti, tuoteosaajat ja asiakaspalvelun ammattilaiset yhdistävät näkemyksensä asiakkaan hyväksi. Valmennuksen aikana kootaan asiakasymmärrystänne malli asiakkaan digitaalisesta ostomatkasta ja saadaan sisältöaihioita, joiden avulla yritys voi profiloitua oman osaamisen kautta vahvana edelläkävijänä, tehostaa myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Päivä sopii esimerkiksi organisaatioiden kauden kick-offiksi, josta jää käteen innostunut mieli ja paljon käytäntöön meneviä työkaluja.
Boot camp -työ sisältää:
Differon sisältöstrategit tutustuvat organisaation strategiaan ja käyvät 5-10 haastattelua tilaajan kanssa alkubriefissä sovittujen henkilöiden kanssa. Päivät räätälöidään tilaajaan tarpeisiin tämän etukäteistiedon, osallistujien työprofiilien ja käydyn tarvekartoituksen pohjalta. Päivien annin sisältöstrategit kokoavat sisältöstrategian starttipaketiksi, joka toimitetaan tilaajalle ja käydään yhdessä läpi verkkopalaverissa. Saat oman organisaation voimavarat digitaaliseen asiakasmatkaan täysillä mukaan!
Valmennuksen jälkeen saat konkreettisesti hyödynnettäväksi:
• Tavoitteet ja strarttisuunnnitelma sisältömarkkinoinnille ja asiakkaan yhä paremmalle palvelulle verkossa
• Kuvaus asiakassegmenteistä, ostajapersoonista sekä näiden tiedontarpeista ja oston motiiveista
• Konkreettisia sisältöaihioita asiakkaan matkalle sijoitettavaksi
Valmennuksen jälkeen yrityksellä on yhteinen ymmärrys seuraavista asioista:
• Miten yrityksen osaaminen ja strategia viedään verkkoon asiakaslähtöisesti kiinnostavina sisältöinä
• Erilaisten asiakkaiden tunnistaminen ja parempi ymmärrys heidän tiedontarpeistaan, arvostuksistaan, motiiveistaan ja oston esteistään auttaa palvelemaan yhä paremmin
• Asiakkaiden erilaiset ostoprosessin vaiheet: miten asiakasta voidaan ohjailla kohti ostoa?
• Sisällön tuottaminen ei ole vaikeaa: siihen voi osallistua koko organisaatio! Vaikuttavan sisällöntuotannon perusteet LLTA-mallin avulla auttavat sisältöjen tuottamisessa
Meihin luottavat:
Basware Oyj
Puustelli Oy
A-Insinöörit Oy
Affecto Finland
Lähi-Tapiola
Markinst
Markkinointi-Instituutti
Procom
Viesti Ry
Johtamiskorkeakoulu Synergos
Aalto EE
Soita Katri Tanni 044 592 8330
tai jätä meille viesti.