Social selling

Social selling ei tarkoita kanavia, vaan uutta, asiakasta auttavaa myynnin toimintatapaa

Social selling on asiakaslähtöisen myynnin toimintatapa, jossa verkon välityksellä rakennetaan henkilökohtaisesti luottamusta ja asiakassuhteita, avoimesti ja osallistaen.

Tavoitteena on luoda parempilaatuisia liidejä ja lisätä yrityksesi myyntiä, ajoittaa henkilökohtainen myyntityö mielekkääseen vaiheeseen ja opettaa asiakas arvostamaan teidän vahvuuksia ja toimintatapoja jo varhain. Social sellingin avulla asiantuntijamyyjät rakentavat luottamusta asiakkaisiin jo ennen varsinaista ostovaihetta. Suuri hyöty ja mielekkyys saavutetaan siinä, kun asiakkaasi itse tekee koko prospektointivaiheen!

Kootaan teille sopiva valmennuskokonaisuus, josta myyntitiiminne saa tehokkaan startin verkon hyödyntämiselle myyntityön tukena.

Me Differossa olemme tehneet myyntiä verkossa jo vuodesta 2011 lähtien. Olemme myyneet vaativia asiantuntijapalveluita, mittavia hankkeita jopa tapaamatta asiakkaan ostopäättäjiä lainkaan F2F ennen ostopäätöstä. Kun valitset teille valmentajaa ja sparraajaa, vaadi valmentajalta omakohtaisia näyttöjä. Social selling ei ole sitä, että osaa käyttää sosiaalisen median kanavia, vaan niiden hyödyntämisestä myyntiin saakka pitää olla teoreettisen osaamisen lisäksi tuloksellista näyttöä.

Meillä on kokemusta muun muassa siitä, miten vaativa B2B-myynticase saatiin vietyä maaliin vain 15h myyntityöpanostuksella!

Social selling -valmennuksissamme keskitytään yhteisten teemojen löytämiseen, joita asiakkaat ostomatkansa aikana tarvitsevat. Jokaiselle valmennuksen osallistuvalle linjataan oma ajatusjohtajuuden tarkempi teema. Tiedät, millä teemalla olet verkossa esillä, mihin asiakkaan ostoprosessin vaiheeseen osaamisesi tuo hyötyä ja ymmärrät miten se auttaa asiakastasi!

Valmennuksissamme ovat ehdottomasti mukana yhdessä sekä myynti että markkinointi.

Differon valmennusosaamiseen luottavat mm.
Tieto, Lähi-Tapiola, WWF, Aditro Enterprise, A-Insinöörit Oy, MARKINST, Procom, Fondia, MMA-liitto.

Muutokset, joita valmennus mahdollistaa:

• Ymmärrät asiakkaan ostomatkaa laajasti
• Ymmärrät ja tiedät miten ostomatkaa voit verkossa auttaa ja miten
• Saat organisaatiossanne isomman joukon auttamaan asiakasta ostomatkalla ja nostamaan asiantuntijaprofiiliaan verkossa
• Läsnäolosi sosiaalisessa mediassa ja verkossa on tavoitteellista ja tuloksellista sekä ajankäytöllisesti tehokasta
• Sosiaalisen median profiilisi tukevat tavoitteitasi
• Saat keinot ja osaamisen vähentää myynnin alkuvaiheen työtä prospektoinnissa merkittävästi

Valmennuksen jälkeen sinulla on:

• Tieto ja teemat mistä itse verkossa puhut ja kirjoitat
• Ymmärrys miten verkon avulla voit auttaa asiakasta luoksenne
• Asiakkaan ostoprosessin auttamisen laaja ymmärrys
• Verkkovaikuttamisen mahdollisuuksien laaja näkemys

Testaa miten työtapamme sopivat tarpeisiisi

Kyllä, haluan ymmärtää mitä social selling meille mahdollistaa. Tehkää tarjous!

Soita social sellingiä jo vuosia tehneelle Katrille 044 5928330
tai ota yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta.

Näkemyksiämme modernista myynnistä ja markkinoinnista:

Blogi

16.10.2018

Differo tuo Michael Brennerin Suomeen!

Blogi

01.10.2018

Näin yrityksenne positio markkinoilla ohjaa sisältömarkkinointianne

Blogi

29.08.2018

Tätä markkinointipäättäjät sisältömarkkinointitoimistossa arvostavat

Blogi

24.08.2018

Laurean Business Design #ThesisHack starttaa 27.8.2018 – Differo mukana kokeilussa!

Blogi

10.08.2018

B2B-myynnin transformaatio vaatii uudenlaista johtamistapaa ja asiakasymmärryksen kasvattamista

Blogi

07.08.2018

Voiko markkinointia tai viestintää ulkoistaa? Kyllä voi.

Blogi

21.06.2018

Differo mukana edistämässä liiketoimintamuotoilua Suomessa

Blogi

14.06.2018

Aloita sisältömarkkinointi ruohonjuuritasolta

Blogi

06.06.2018

Näin toimii älykäs sisältömarkkinoija – 15 ominaista tunnuspiirrettä

Blogi

14.05.2018

Miten sisältömarkkinointia suunnitellaan eri ostajapersoonille sisältöpolkujen avulla?

Blogi

3 esimerkkiä BtoB-yritysten ostajapersoonista

Blogi

Joku on onnistuneen markkinointisi tiellä

Blogi

28.04.2018

Differo kouluttautuu: sisältömarkkinoinnin kehittäminen vaatii tekijöiltä monipuolista liiketoimintaosaamista

Blogi

16.04.2018

Case: Social selling pitkän B2B myyntiprosessin tukena

Blogi

05.03.2018

Miksi asiakkaan ostomatka on edelleen mysteeri?

Blogi

21.02.2018

Differon tilikausi 2017: ”Missiomme on olla kasvun mahdollistaja asiakkaillemme”

Blogi

14.02.2018

Markkinointi LOVES myynti

Blogi

02.02.2018

Miksi Visma Softwaren sisältömarkkinointi rokkaa nyt paremmin kuin koskaan?

Blogi

30.01.2018

Vapaaehtoistyökin tarvitsee usein näkyvyyttä onnistuakseen – näin valjastat yhteisön viestimään

Blogi

29.01.2018

Basware Oyj syventää myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä asiakasymmärryksen avulla

Blogi

28.01.2018

Customer success –asenne vauhdittaa HappyOrNot Oy:n maailman valloitusta

Blogi

19.01.2018

Tätä on hyvä sisältö!

Blogi

15.01.2018

Differo Oy:n hallitukseen yrittäjäkokemusta ja kansainvälisen kasvun osaamista

Blogi

11.01.2018

Personoitu sisältö on yrityksesi paras myyjä

Blogi

02.01.2018

Some-markkinoinnin trendit 2018

Blogi

22.12.2017

Keitä kannattaa seurata somessa?

Blogi

14.11.2017

Nämä 3 trendiä nousivat ylitse muiden Tukholman EME 2017 -seminaarissa

Blogi

07.11.2017

Trendipaljastus: Kohderyhmä, jonka merkitys saa uudet ulottuvuudet 2020-luvulla

Blogi

18.10.2017

Sidosryhmälähtöisyydestä vaikuttavuutta – sisältöstrategian avulla rakennat dialogia, joka puhuttelee ja motivoi

Blogi

12.10.2017

Tunneäly osana asiakkuuden rakentamista verkossa

Blogi

26.09.2017

Näin budjetoi markkinaa uudistava yritys

Blogi

21.09.2017

”Ei mulla oo mitään sanottavaa”

Blogi

18.09.2017

Markkinoijan voittoisan reseptin neljä ainesosaa

Blogi

07.09.2017

Happotesti: Onko yrityksesi kypsä markkinointiautomaation käyttöönotolle?

Blogi

01.09.2017

Kohdenna markkinoinnin investoinnit oikein

Blogi

25.08.2017

Käytä aikasi fiksusti somessa

Blogi

23.08.2017

Auta asiakasta: yhdistä viestintä ja markkinointi

Blogi

17.08.2017

Iana Vesa liittyy sisältöstrategiksi Differon riveihin SRV:ltä

Blogi

10.08.2017

Hyödynnä asiakastapahtuman potentiaali sisältömarkkinoinnin keinoin

Blogi

09.08.2017

Uteliaisuus on tubettamisen sielu ja sydän – nappaa vinkit talteen

Blogi

07.08.2017

Näin tiedät, mikä asiakastasi motivoi ostamaan

Blogi

01.08.2017

Älä uudista verkkosivustoa Lorem ipsum edellä

Blogi

26.07.2017

Asiakkaan vuosikello tuo asiakaslähtöistä suunnitelmallisuutta markkinointiin

Blogi

20.07.2017

Sisältömarkkinoinnin sanasto: Ajatusjohtajuus

Blogi

17.07.2017

Eri sisältölajit, osa 2: koukuttava opas

Blogi

04.07.2017

Näkemyksellinen myynti on asiakkaan sivistynyttä johtamista

Blogi

22.06.2017

Askeleet strategiseen markkinointiin

Blogi

21.06.2017

#Superpäivän teemat ovat KASVU ja INNOSTUS

Blogi

19.06.2017

Tarinat erottavat meidät muista

Blogi

16.06.2017

Älä tee myynnin tuesta sisältötragediaa

Blogi

14.06.2017

Aika katsoa peiliin – näetkö siellä organisaation vai asiakkaan?

Blogi

08.06.2017

Sisältömarkkinoinnissa ei ole(kaan) kyse sisällöistä

Blogi

02.06.2017

Miksi markkinointipäällikön kannattaa panostaa sisältöstrategiaan?

Blogi

31.05.2017

Kesytä markkinointi ja treenaa koko organisaation muskelit sen tueksi

Blogi

24.05.2017

Kuka teillä valvoo, että verkkopalveluinvestointi on ollut kannattava?

Blogi

23.05.2017

Miten määritellään brändi?

Blogi

15.05.2017

Markkinoinnin mittaaminen: Mittaatko tykkäyksiä vai liiketoimintaasi?

Blogi

11.05.2017

Hyödynnä LinkedInin potentiaali

Blogi

10.05.2017

Ostetun verkkomainonnan suuri harha

Blogi

29.04.2017

Markkinoijan tärkeimmät taidot

Blogi

28.04.2017

Budjetoi 75% verkkosivuston sisältöihin ja konseptiin

Blogi

25.04.2017

Markkinointipäällikön vinkit sisältömarkkinoinnin muutosmatkalle

Blogi

22.04.2017

Älä kasaa verkkosivustoa
irtoelementeistä

Blogi

20.04.2017

Differo ponnisti 60% liikevaihdon kasvuun

Blogi

18.04.2017

Eri sisältölajit, osa 1: Blogikirjoitus

Blogi

12.04.2017

Kolme varoitusmerkkiä: verkkosivusi ovat vanhentuneet

Blogi

07.04.2017

Kolme syytä, miksi markkinoijia ei arvosteta

Blogi

06.04.2017

Markkinoija: näin edistät asiakaslähtöisyyttä

Blogi

04.04.2017

Kokenutta markkinoinnin osaamista Differoon

Blogi

Mitä tehdä, kun taktiikka on syönyt strategian aamupalaksi?

Blogi

30.03.2017

Näin teet tekstilläsi tulosta

Blogi

29.03.2017

Markkinoinnin automaatio – yksi koko ei sovi kaikille

Blogi

28.03.2017

3 + 1 virheellistä uskomusta markkinoinnin automaatiosta

Blogi

27.03.2017

Työmalli tuote- ja palvelukuvausten uudistamiseen

Blogi

25.03.2017

Differon sivusto = markkinoinnin muutoksen tietopankki

Blogi

11.03.2017

Mitä markkinoinnin automaatio muuttaa?

Blogi

24.02.2017

Johtaja, tiedätkö miten rakentuu menestysyritys 2020-luvulla?

Blogi

17.02.2017

3 syytä miksi sisältö ei puhuttele

Blogi

13.02.2017

Markkinoinnin ja myynnin hukka syntyy ostoprosessin heikosta tuesta

Blogi

09.02.2017

Onko koolla väliä?

Blogi

23.01.2017

Differo on henkilöstön näköinen yritys

Blogi

19.01.2017

Johda verkossa vaikuttamistasi – aseta itsellesi tavoitteet

Blogi

17.01.2017

Markkinoinnin muutos – vertailussa vuodet 2016 ja 2017

Blogi

16.01.2017

Markkinointi on tutkimusmatka asiakkaan sielunmaisemaan

Blogi

13.01.2017

Markkinointia maalaisjärjellä – uusin differolainen Jarno Ahokas esittäytyy

Blogi

Jarno Ahokas Differoon sisältöstrategiksi

Blogi

10.01.2017

5 modernin markkinoinnin sudenkuoppaa – ja kuinka vältät ne!

Blogi

05.01.2017

#differolaiset – videoblogi markkinoinnin muutoksesta

Blogi

29.12.2016

Somemarkkinoinnin trendit 2017

Blogi

11.11.2016

Markkinoinnin momentum on NYT!

Blogi

Differo auttaa Suomen WWF:ää saamaan aikaan asennemuutosta

Blogi

28.10.2016

Sähköinsinööristä digitaalisen markkinoinnin strategiksi

Blogi

27.10.2016

Aloita markkinoinnin ja viestinnän uudelleenorganisoituminen nyt

Blogi

08.08.2016

Näin tarkistat, onko sisällöilläsi strateginen tavoite

Blogi

08.07.2016

Tänään ja huomenna markkinoinnin keskiössä on asiakkaan palveleminen

Blogi

30.06.2016

Markkinointipäättäjä: näin hurmaat johtoryhmän

Asiakkaidemme onnistumisia:

HappyOrNot

Tieto Oyj

The outsourcing of marketing contributes to the achievement
of growth targets

AINS Group outsourced its marketing to Differo in autumn 2016. Now, the company is in the process of designing and planning its new website.

Sisältöstrategian avulla syvempää asiakasymmärrystä

Tietoliikenteen ja turvatekniikan palveluja tarjoava BLC-konserni uusi strategiansa ja halusi syventää asiakasymmärrystä sisältöstrategian keinoin.

Julkisen sektorin IT-toimijan tunnettuus kasvuun

Asiakasarvo tuotiin keskiöön Istekki Oy:n uusille verkkosivuille sisältöstrategian avulla.

B2C-toimijan markkinointi ja myynti nousuun vaikeassa kilpailutilanteessa

Kerromme tästä referenssistä luottamuksellisesti vielä enemmän.

Markkinoinnin ulkoistus auttaa kasvu-
tavoitteiden saavuttamisessa

A-Insinöörit ulkoisti markkinointinsa Differolle syksyllä 2016. Nyt käynnissä on mittava verkkosivu-uudistus.

Kuluttajien huomio yritykseen verkko-
palvelun avulla

Autamme asiakastamme saamaan kuluttajien huomion tilanteessa, jossa yritys on tunnettu ennen kaikkea B2B-palveluistaan.

Opastuotanto siivittämässä uuden markkinan avaamista

Ladattavat oppaat toimivat uuden markkinan avaamisessa ja uusien asiakkaiden prospektoinnissa.

Sisällöt vahvistavat asemaa asiantuntijana

Sisältöjen avulla Enfo osoittaa olevansa ykkösasiantuntija toimialallaan.