07.06.2017

Mikä on lopputulos, kun 60 hengen kasvuyrityksessä jopa 15 henkilöä tekee markkinointia? Sen kuulet Suomen parhaassa syksyn markkinointiin ja myyntiin keskittyvässä tapahtumassa #Superpäivässä, kun Aslak de Silva tuo esiin viherseinistä tunnetun Naavan tarinan. Aslakin rinnalla tapahtumassa puhuvat myös mm. Aalto-yliopiston markkinoinnin professori Pekka Mattila, TAMK:n myynnin yliopettaja Pia Hautamäki, Tubeconin perustaja Risto Kuulasmaa, Nesteen Kaisa Lipponen, Vapon Jukka Helin sekä kansainvälisistä piireistä kokemusta kerryttänyt somevaikuttaja Katja Presnal. Luonnollisesti puheenvuoron saavat myös Differon omat Katri Tanni ja Kati Keronen, joiden kehittämien työmallien mukaan olemme auttaneet jo kymmeniä yrityksiä kohti tuloksellista, asiakaslähtöistä markkinointia.

Verkostoitumistakuu!

Yksi iso osa tapahtumaa on verkostoituminen muiden markkinoinnista ja myynnistä kiinnostuneiden kanssa. Tapaat tapahtumassa kymmeniä markkinoijia erilaisista lähtökohdista – ilmoittautuneiden joukossa on jo nyt edustusta niin julkishallinnosta, valmistavasta teollisuudestaenergiatoimialalta, it-maailmasta kuin asiantuntijapalveluita tarjoavasta kasvuyrityksestäkin. Vertaistukea on siis tarjolla runsaasti! Jotta tilaa jää riittävästi verkostoitumiseen, tapahtuman puheenvuorojen aikana käydään round table -keskusteluita ja puheenvuorot ovat osallistavia. Näin jo puheenvuorojen aikana on mahdollista vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia – somen ja verkostoitumistaukojen lisäksi.

Tapahtuman puheenvuorojen aikana käydään round table -keskusteluita.

Ilmoittaudu nyt!

Tapahtuman aikataulu

 

Tunnelmia viime vuodelta

Ilmoittaudu nyt!

Lue lisää tapahtumasivulta ja ilmoittaudu!