Strategisen sisältömarkkinoinnin #superpäivä

Suomen ainoa pelkästään strategiselle sisältömarkkinoinnille ja sisältöstrategialle omistettu tapahtuma Sisältöstrategian #superpäivä järjestetään torstaina 14.9.2017 Helsingissä. Kokoamme yhteen asiakaslähtöisen markkinoinnin ja myynnin edelläkävijät innostumaan elävän elämän case-esimerkeistä, nauttimaan herättelevistä puheenvuoroista ja jakamaan kokemuksia muiden alan ammattilaisten kanssa. Olipa roolisi sitten viestinnässä, markkinoinnissa, myynnissä tai myynnin tuessa, tämä on tapahtuma juuri sinulle!

 

Aika ja paikka

Aika: to 14.9.2017, klo 12:00-20:00
Paikka: Huone Tapahtumahotelli, Länsisatamankatu 16, Helsinki (kartta)
Hinta: Early bird 299€, 30.6.2017 jälkeen 349€

 

#superpäivä-tapahtuman ohjelma to 14.9.2017

 

KLO Track 1: Innostus Track 2: Kasvu
12:00 Tervetuloa!
Rekisteröityminen ja verkostoitumista
12:30 Sisältöstrategia: Asiakaslähtöisyydestä tulosta
kehitysjohtaja Kati Keronen, Differo
13:00 Markkinoinnin vallankaappaus
professori Pekka Mattila, Aalto-yliopisto
14:00 Sosiaalinen media Suomessa – mitä voimme oppia ison meren takaa? kansainvälinen somevaikuttaja Katja Presnal Alustus ja ryhmäkeskustelu Elämyksellinen myynti osana yrityksen kasvua
yliopettaja Pia Hautamäki, TAMK
Alustus ja ryhmäkeskustelu
15:00 Case Tubecon ja onnistunut videomarkkinointi
CEO & Co-Founder Risto Kuulasmaa, Tubecon
15:45 Verkostoitumistauko
Track 1: Innostus Track 2: Kasvu
16:15 Viestinnän ja markkinoinnin yhteispeli – raivaa ainakin nämä esteet!
Director Kaisa Lipponen, Corporate Communications, Neste
Startup, kasvu ja markkinointi
Chief Revenue Officer Aslak de Silva, Naava
17:15 Nollasta sataan, energiayhtiöstä digitaloksi
Head of Digital Customer Experience, Jukka Helin, Vapo Oy
Puhuja julkistetaan kesäkuun aikana
18:00 Päivän yhteenveto
toimitusjohtaja Katri Tanni, Differo
18:15 Cocktail-tilaisuus ja verkostoitumista
20:00 Kiitos osallistumisestasi – hyvää kotimatkaa

 

Tapahtuman puhujat

Viisi syytä osallistua sisältömarkkinoinnin #superpäivään

  1. Verkostoidut Suomen edistyksellisimpien markkinoijien kanssa
  2. Kuulet tosielämän vakuuttavia ja näkemyksellisiä esimerkkejä siitä, miten markkinointia ja myyntiä voi johtaa systemaattisesti
  3. No bullshit! Saat mukaasi konkreettisia työmalleja ja työkirjan, joita voit hyödyntää heti seuraavana päivänä arkeen palatessasi
  4. Löydät innostuksen ja uusia näkökulmia tulokselliseen markkinointiin
  5. Saat virkistävän iltapäivän pois työpödän äärestä ja aikaa ajatella työsi kannalta merkityksellisiä asioita

Ota tapahtuma seurantaan myös Twitterissä ja Facebookissa!

Ilmoittaudu #superpäivään nyt!

Varmista paikkasi sisältömarkkinoinnin ykköstapahtumassa!

 

Tapahtuman hinnoittelu:

  • Early bird -hinta pe 30.6.2017 saakka 299 €
  • Hinta pe 30.6.2017 jälkeen 349 €

 

Ilmoittautumiset ovat sitovia, sillä paikkoja on vain rajattu määrä. Hintoihin lisätään alv. Voit perua ilmoittautumisen maksutta 30.8. saakka – jos esteitä tulee tämän jälkeen, kollegasi on tervetullut puolestasi.

 

Kyllä, haluan mukaan #Superpäivään!

Suomen ainoa pelkästään strategiselle sisältömarkkinoinnille ja sisältöstrategialle omistettu tapahtuma Sisältöstrategian #superpäivä järjestetään torstaina 14.9.2017 Helsingissä.

Mukana mm. markkinoinnin professori Pekka Mattila, myynnin yliopettaja Pia Hautamäki sekä Tubeconin perustaja Risto Kuulasmaa.

Lue lisää ja ilmoittaudu!