Strategisen sisältömarkkinoinnin #superpäivä

Suomen ainoa pelkästään strategiselle sisältömarkkinoinnille ja sisältöstrategialle omistettu tapahtuma Sisältöstrategian #superpäivä järjestetään torstaina 14.9.2017 Helsingissä. Kokoamme yhteen asiakaslähtöisen markkinoinnin ja myynnin edelläkävijät innostumaan elävän elämän case-esimerkeistä, nauttimaan herättelevistä puheenvuoroista ja jakamaan kokemuksia muiden alan ammattilaisten kanssa. Olipa roolisi sitten viestinnässä, markkinoinnissa, myynnissä tai myynnin tuessa, tämä on tapahtuma juuri sinulle!

 

Aika ja paikka

Aika: to 14.9.2017, klo 12:00-20:00
Paikka: Huone Tapahtumahotelli, Länsisatamankatu 16, Helsinki (kartta)
Hinta: 349 € + alv.

 

#superpäivä-tapahtuman ohjelma to 14.9.2017

 

KLO Track 1: Innostus Track 2: Kasvu
12:00 Tervetuloa!
Rekisteröityminen ja verkostoitumista
12:30 Sisältöstrategia: Asiakaslähtöisyydestä tulosta
kehitysjohtaja Kati Keronen, Differo (esitysmateriaali)
13:00 Markkinoinnin vallankaappaus
professori Pekka Mattila, Aalto-yliopisto
14:00 Sosiaalinen media Suomessa – mitä voimme oppia ison meren takaa? kansainvälinen somevaikuttaja Katja Presnal
Alustus ja ryhmäkeskustelu
Näkemyksellinen myynti osana yrityksen kasvua
yliopettaja Pia Hautamäki, TAMK
Alustus ja ryhmäkeskustelu
15:00 Case Tubecon ja onnistunut videomarkkinointi
CEO & Co-Founder Risto Kuulasmaa, Tubecon
15:45 Verkostoitumistauko
Track 1: Innostus Track 2: Kasvu
16:15 Viestinnän ja markkinoinnin yhteispeli – raivaa ainakin nämä esteet!
Director Kaisa Lipponen, Corporate Communications, Neste
Alustus ja ryhmäkeskustelu
Startup, kasvu ja markkinointi
Chief Revenue Officer Aslak de Silva, Naava
Alustus ja ryhmäkeskustelu
17:15 Nollasta sataan, energiayhtiöstä digitaloksi
Head of Digital Customer Experience, Jukka Helin, Vapo Oy
Alustus ja ryhmäkeskustelu
Keinoäly, sisällöt ja asiakaskokemus
Kasvujohtaja ja yrittäjä Mikko Eerola
Alustus ja ryhmäkeskustelu
18:00 Päivän yhteenveto
toimitusjohtaja Katri Tanni, Differo
18:15 Cocktail-tilaisuus ja verkostoitumista
20:00 Kiitos osallistumisestasi – hyvää kotimatkaa

 

Tapahtuman puhujat

Viisi syytä osallistua sisältömarkkinoinnin #superpäivään

  1. Verkostoidut Suomen edistyksellisimpien markkinoijien kanssa
  2. Kuulet tosielämän vakuuttavia ja näkemyksellisiä esimerkkejä siitä, miten markkinointia ja myyntiä voi johtaa systemaattisesti
  3. No bullshit! Saat mukaasi konkreettisia työmalleja ja työkirjan, joita voit hyödyntää heti seuraavana päivänä arkeen palatessasi
  4. Löydät innostuksen ja uusia näkökulmia tulokselliseen markkinointiin
  5. Saat virkistävän iltapäivän pois työpödän äärestä ja aikaa ajatella työsi kannalta merkityksellisiä asioita

Ota tapahtuma seurantaan myös Twitterissä ja Facebookissa!

Ilmoittaudu #superpäivään nyt!

Varmista paikkasi sisältömarkkinoinnin ykköstapahtumassa!

 

Tapahtuman hinta: 349 € + alv.

 

Ilmoittautumiset ovat sitovia, sillä paikkoja on vain rajattu määrä. Hintoihin lisätään alv. Voit perua ilmoittautumisen maksutta 14.8. saakka – jos esteitä tulee tämän jälkeen, kollegasi on tervetullut puolestasi.

 

Kyllä, haluan mukaan #Superpäivään!