23.03.2017

Yrityksen brändin tunnettuus kasvaa erilaisilla sisällöillä, mutta synnyttävätkö sisällöt sen tunteen, joka on brändistrategiassa määritelty? Mietitkö, miten brändiasiat ja sisältömarkkinoinnin saisi hallittavaksi kokonaisuudeksi, jossa on punainen lanka? Onko haasteenasi linkittää yrityksen strategia brändi- ja sisältöstrategioihin ja perustella niiden merkitystä organisaatiosi sisällä?

Differo ja luovan suunnittelun toimisto Marker järjestävät yhteistyössä aamiaistilaisuuden  torstaina 18.5. klo 8.30 – 11.00 Helsingin hauskimmassa kahvilassa, Cake Köketissä.

Aamun aikana kuulet ja näet yritysmaailman esimerkkejä siitä, miten yrityksen brändi kasvaa sisältömarkkinoinnin keinoin –  ja muuttuu todeksi.

Olen työssäni huomannut, että usein brändiä ja arjen sisältömarkkinointia johdetaan erillisinä kokonaisuuksina. Näin ei suinkaan tulisi olla, vaan sisältöjenkin kautta pitää syntyä yhtenäinen kokemus yritysen asiakaslupauksesta ja brändistä.
Differon vahvuus on strategisessa sisältömarkkinoinnissa, Markerin brändien luomisessa. Useissa asiakasprojekteissa olemme huomanneet, että tämä kombinaatio toimii.
Tervetuloa kuulemaan ja jakamaan oppeja kanssamme!

Mari Kurkinen, brändeihin intohimoisesti suhtautuva Differon sisältömarkkinoija

Tapahtuma on tarkoitettu brändi- ja sisältömarkkinoinnin parissa yrityksissä ja järjestöissä työskenteleville henkilöille.

Tapahtuman agenda

  • Avaussanat: Brändin, sisältöstrategian ja strategisen sisältömarkkinoinnin rakkaussuhde? Kati Keronen, Differo
  • Case-esittely, Doogapp.com: Kokonaisvaltainen brändin kehittäminen start-upissa, Jukka Vaittinen, Marker
  • Case-esittely: Liiketoiminnan tukeminen brändiuudistuksen ja sisältöstrategian avulla, Henna Niiranen, Differo & Ville Isopahkala, Marker

Tilaisuus on keskusteleva, ja aikaa jää hyvin myös verkostoitumiselle.

Ilmoittaudu nyt!

Ilmoittautuminen on päättynyt. Mikäli et ilmoittautumisestasi huolimatta pääse paikalle, ilmoita siitä osoitteeseen sinikka.janhonen@differo.fi.

 

Haluatko ymmärtää paremmin brändin ja strategisen sisältömarkkinoinnin liitosta?

Ota yhteyttä Hennaan, niin sparrataan aiheesta.