23.03.2017

Kiitos osallistujille ja puhujille mielenkiintoisesta tilaisuudesta, jossa debatoimme markkinoinnin automaation vaatimasta sisäisestä ja sisällöllisestä muutoksesta! Ohessa tilaisuudessa esitetyt materiaalit.

Katri Tanni: Liiketoimintastrategia ohjaa markkinointia

Tilaisuuden avasi Differon toimitusjohtaja Katri Tanni, joka peräänkuulutti markkinoinnin johtamista liiketoiminnan strategiaan perustuen, asiakkaan matkan tuntien. Lue myös Katrin blogi aiheesta.

 

Tarja Röytiö: Markkinoinnin automaation käyttöönotto aloitti tekijöitään suuremman muutoksen

Katrin jälkeen ääneen pääsi Aditron markkinointipäällikkö Tarja Röytiö. Tarja on Y-sukupolven edustaja, joka on vienyt Aditron markkinointia asiakaslähtöisemmäksi koko organisaatiota osallistaen.

#ddebatti: Markkinoinnin automaation käyttöönotto aloitti tekijöitään suuremman muutoksen

 

Jarmo Tuutti: Kokemuksia markkinoinnin automaation hyödyntämisestä rajallisilla resursseilla

Tarjan jälkeen Karttakeskuksen markkinointipäällikkö Jarmo Tuutti valotti, miten pienillä resursseilla saadaan aikaan tehokasta markkinointia.

#ddebatti: Kokemuksia markkinoinnin automaation hyödyntämisestä rajallisilla resursseilla

Jarno Ahokas: Differon tärpit kentältä

Differon Jarno Ahokas päätti tilaisuuden kertomalla Differon tärpit kentältä.

#ddebatti: Markkinoinnin automaation käytännön opit kentältä

 

Haluatko kutsun seuraaviin Differon tapahtumiin?

Törmäytämme markkinoinnista kiinnostuneita myös tämän tapahtuman jälkeen. Kurkista tapahtumakalenteristamme, mitä on tulossa.

Liity myös uutiskirjeen tilaajien joukkoon, niin saat aina ensimmäisenä tiedon tulossa olevista tapahtumistamme ja muista markkinointikenttää puhuttavista asioista.

Tilaa uutiskirje jättämällä tietosi lomakkeeseen:

Kiinnostaako markkinoinnin automaatio:

Markkinoinnin automaation käyttöönotosta, hyödyntämisestä ja sen vaatimista sisällöistä sparraa mielellään Henna: