12.04.2017

Sisältöjen hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa kulkee neljän pisteen kautta maaliin. Tarvitaan sisältöstrategia, kiinnostavat sisällöt, monikanavainen jakelu ja vaikutusten mittaaminen. Tule kuulemaan, miten.

>> Ilmoittaudu tästä! >>

Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukavi

9.00 Seminaarin avaus – Tervetuloa

Seminaarin vetäjä Jarmo Tuutti, markkinointipäällikkö, Karttakeskus

9.10 Sisältöstrategia, kaiken perusta

  • Mitä ovat sisältöstrategian hyödyt?
  • Miten sisältöstrategia tehdään?
  • Miten sisältöstrategia on suhteessa yrityksen muihin strageoihin, esim. viestintästrategia, markkinointistrategia, liiketoimintastrategia.

Katri Tanni, toimitusjohtaja, Differo

9.45 CASE: B2B kansainvälinen markkinointi
– kohti kohdennettua sisältömarkkinointia ja myynnin tukea

Nina Lehtonen, markkinointipäällikkö, Elematic

10.20 Tauko

10.40 Mihin kaikkeen oma media taipuu?

  • Mitä kaikkea oma media on ja mikä merkitys sisällöillä on omassa mediassa?
  • Mitä sisällöt merkitsevät asiakkaan kannalta?
  • Miten sisällöillä tavoitetaan asiakkaat ostopolun eri vaiheissa?
  • Miten organisoidaan osaaminen, resurssit ja sisältöjen tuottaminen?
  • Kenelle sisällöt kuuluvat?

Risto Laine, myyntijohtaja, Otavamedia OMA

11.15 Kuluttajapuolen  sisältömarkkinointicase

  • Esiintyjä vahvistetaan myöhemmin

11.45 Markkinointi on koko firman yhteinen asia – näin sitoutat henkilöstösi sisällöntuotantoon

Mia Ryynänen, Head of Marketing & Communication, Symbio

12.15-12.30 Summaus ja päätös

Seminaarin vetäjä Jarmo Tuutti, markkinointipäällikkö, Karttakeskus

>> Ilmoittaudu tästä! >>

Lisätietoja

Lisätietoja tapahtumasta antaa mielellään Katri: