Tietopankki

Vinkkejä sisältövetoiseen, strategiseen markkinointiin, ole hyvä!

[KIRJA] Sisältöstrategia – Asiakaslähtöisyydestä tulosta

Digitaalisella ajalla erottuminen kohinasta on sekä elintärkeää että entistä vaikeampaa. Merkitykselliset tarinat syntyvät moniammatillisen yhteistyön tuloksena sekä tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Kirja antaa potkun asiakaslähtöiseen, tulokselliseen viestintään ja markkinointiin.

OPAS: 10 syytä investoida sisältöstrategiaan

Sisältöstrategian avulla markkinoinnin toimenpiteitä johdetaan yrityksen asiakkaiden lähtökohdista. Sisältöstrategian vauhdittamana markkinointi auttaa kasvattamaan myyntiä, erottumaan kilpailijoista ja vakuuttamaan yrityksen osaamisen tuottama arvo asiakkaille.

OPAS: Kuinka koukutat asiakkaan sisältöösi

Opas palauttaa mieleen sisältöjen perustarkoituksen. Oppaan lukemalla opit, miten luodaan sisältöä, joka auttaa asiakasta kohti tavoitetta sekä joka palvelee asiakkaan ja yrityksen intressejä.

OPAS: Johdon työkirja sosiaaliseen mediaan

Johdon työkirja sosiaaliseen mediaan antaa konkreettisia eväitä ja työkaluja johtajille oman sosiaalisen median profiilien päivittämiseen ja kehittämiseen, yrityksen strategiset ja johtajan oman työn tavoitteet huomioiden. Oppaassa kerrotaan, miten somea ja verkkoa voi hyödyntää johtamisen ja myynnin tukena.

Kiinnostaako opastuotanto?

Voimme auttaa sinuakin kirjoittamaan vaikuttavia, liiketoiminnan tavoitteitasi tukevia oppaita markkinoinnin polttoaineeksi. Kerro meille miten voimme auttaa, niin palaamme pikaisesti asiaan.

Suomen ainoa pelkästään strategiselle sisältömarkkinoinnille ja sisältöstrategialle omistettu tapahtuma Sisältöstrategian #superpäivä järjestetään torstaina 14.9.2017 Helsingissä.

Mukana mm. markkinoinnin professori Pekka Mattila, myynnin yliopettaja Pia Hautamäki sekä Tubeconin perustaja Risto Kuulasmaa.

Lue lisää ja ilmoittaudu!