Fondia Oyj nostaa myynnin ja markkinoinnin valmiuksia Differon avulla from Differo on Vimeo.

Kurkkaa videolta hurmaavien fondiaanien Tanja Pihan ja Mari Aulion kuvaus siitä, miten Fondia on kehittänyt organisaatioonsa myynnillisen kulttuurin ja miten se auttaa yrityksen kasvussa. Entä miksi Fondia valitsi asiantuntijoidensa myyntivalmiuksien nostamiseen avukseen Differon?

Yhteistyön taustaa

Fondian liikevaihto kasvaa n. 15-20% vuodessa ja se panostaa suuresti asiantuntijamyyntiin. Verkkovaikuttavuus nähdään keskeisenä osana asiantuntijamyynnin työkalupakkia!

Lakipalveluiden ostamisen uudelleen ajattelia Fondia Oyj käynnisti Fondia Sales Academyn asiantuntijoilleen vuoden 2019 aikana. Asiantuntijoilla on Fondialla keskeinen rooli myynnissä ja markkinoinnissa: osa asiantuntijoista on farmereita ja osa huntereita.

Fondia Sales Academyn lähtötilanteessa Fondian asiantuntijoilla oli kaikilla olemassa olevat Linkedin-tilit ja social selling -taidot olivat isolla osalla jo kehittyneet pitkällekin. Tähän yritys kaipasi systematiikkaa, innostusta ja valmiuksien nostoa.

 

Tanja Piha, Fondian Growth Booster:

Me olemme Fondian kasvun eteen tehneet systemaattisesti toimenpiteitä siihen, miten me lähdemme rakentamaan meidän asiantuntijan valmiuksia pitää huolta meidän olemassa olevista asiakkaista sekä tekemään uusasiakashankintaa.