Haluaisimme kyllä kertoa.
Kuluttajien huomio yritykseen verkko-
palvelun avulla
Suuri osa työstämme on luottamuksellista. Niin tämäkin. Esittelemme erikseen pyydettäessä, miten sisältömarkkinointi palveluna auttaa asiakastamme saamaan kuluttajien huomion tilanteessa, jossa yritys on tunnettu ennen kaikkea B2B-palveluistaan. Työ startattiin luomalla uusi verkkopalvelu, jonka sisältö muodostaa asiakkaan kannalta loogisen, houkuttelevan ja johdattelevan kokonaisuuden.
Muutokset, joita yhteistyömme on asiakkaallemme mahdollistanut:
- Verkkosivut palvelevat eri kuluttajakohderyhmien tiedontarpeita
- Markkinointia johdetaan asiakkaan tiedontarpeiden ja vuosikellon mukaan
- Sisältömarkkinointi on säntillistä, mitattavaa ja tuloksellista
Differon panos:
- Sisältöstrategia, jossa määriteltiin mm. ostajapersoonien tiedontarpeet sekä eri ostamisen vaiheet
- Verkkopalvelun konseptointi sisältöstrategian pohjalta
- Verkkopalvelun visuaalinen ilme asiakkaan brändi huomioiden
- Sisältömarkkinointi palveluna: jatkuva sisällöntuotanto (mm. artikkelit ja uutiskirjeet), markkinoinnin suuntaaminen asiakkaan tiedontarpeiden mukaan, markkinointi eri kanavissa
Muutokset, joita yhteistyömme on asiakkaallemme mahdollistanut:
- Verkkosivut palvelevat eri kuluttajakohderyhmien tiedontarpeita
- Markkinointia johdetaan asiakkaan tiedontarpeiden ja vuosikellon mukaan
- Sisältömarkkinointi on säntillistä, mitattavaa ja tuloksellista