Tieto Oyj

Tieto Oyj:n Public, Welfare & Health -liiketoiminnan markkinointijohtaja valitsi Differon sparraamaan kansainvälistä tiimiä sisältömarkkinoinnin strategisesta tekemisestä. Tiimi ihastui sisältöpolkujen tuomaan logiikkaan ja mahdollisuuteen priorisoida tiimin työtä.

Tiedolla koettiin tärkeäksi asiakasmatkan syvällisempi ymmärtäminen sekä se, kuinka erilaiset sisällöt palvelevat asiakasmatkan eri vaiheissa. Lisäksi koulutuksessa pohdittiin erilaisia kohderyhmiä ja sisällön suunnittelua valikoitujen kohderyhmien tarpeeseen.

Katso videolta miten valmennus onnistui ja mitä Tieto Oyj:n tiimipäivästä sai!

 

Haluatko nostaa sisältömarkkinoinnin vaikuttavuuden ja tulokset seuraavalle tasolle? Tarjoamme sisältömarkkinointikoulutuksia vahvalla kokemuksella ja räätälöitynä asiakkaan tarpeeseen. Differolaisilla on kouluttajina vahva pohja: Meistä moni on aiemmin toiminut markkinointi- ja viestintätehtävissä kansainvälisissä yrityksissä. Kaikki me valmentajat teemme monipuolisia sisältömarkkinoinnin töitä päivittäin asiakkaidemme kanssa ja saamme myös paljon palautetta siitä, mikä toimii ja mikä ei.

Differon kokeneet asiantuntijat käyvät vuosittain kouluttumassa ja sparraamassa kymmeniä organisaatioita ympäri Suomen. Lue lisää valmennuspalveluistamme >>